Veronica

Alla inlägg den 14 december 2012

Av Veronica Johnsson - 14 december 2012 22:05

Godkväll! Är nu hemma ifrån rönninge, vi var först och tittade på när min kusin Markus hade pian avslutning(skrev att det var fiol i förra inlägget, men det var en missuppfattning) Han är riktigt duktig på att spela piano och det var kul att höra! Det var fika där efteråt, och sedan åkte vi hem till min morbror och kusinerna osv. Vi fikade lite till med rostade mackor och jätte god salami och hjorton glögg, det avr rätt gott faktiskt! Så det var mysigt. Jag kom precis på att om snart eb vecka är det faktiskt julafton. Jag har ju sett människor springa omkring hela vecka med julklapps påsar i händerna och särskilt igår när jag jobbade. Jag tänkte varför sådan bråska, jag tänkte att det var minst 2 veckor kvar till jul, men det var ju lite fel! Haha 


Imorgon är det pepparkaksbak hemma hos mamma, med mormor och mina små kusiner, Ebba och Hanna. Vi 4 ska pappa hämta upp mig i Älvsjö och då ska vi åka hem till farfmor och äta mat. Gott Gott!! 

På söndag tänkte jag och Alexandra plugga lite matte, behöver plugga lite på linjära funktioner som vi håller på med nu, så det blir fullrulle i helgen, men det är kul att umgås med släkt och vänner såhär vi juletider! ^^


Tumblr_me2341ywxd1rlfzveo1_500_large

Bild från wehartit

Av Veronica Johnsson - 14 december 2012 13:56

Ska nu hem till min mormor och sedan till Rönninge för att kolla när mina kusiner har sång/ fiol uppvisning! Kul!

Såhär ser jag ut idag!

Av Veronica Johnsson - 14 december 2012 06:41

Unnar mig lite morgon mys med varm choklad med en gnutta kanel för extra jul känsla! Mys!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards