Veronica

Alla inlägg den 11 december 2012

Av Veronica Johnsson - 11 december 2012 19:00

Pappa kom hem med dessa ut printade nyss, kan ni gissa vad jag ska dessa till? Förhoppnings vist så får ni se snart! ;) 

 

Av Veronica Johnsson - 11 december 2012 18:04

     

Topp från Ginatricot, Linnea från Cubus, Jeans från Gina tricot, läderarmbandet finns på min bonus mammas salong C.lindeberg och berlock armandet är ifrån Glitter, berlockerna bland annat från Ur&penn och Glitter! 

 

Dagens outfit har ni här, viller ta annat en en massa spegel bilder, dock såg jag nu att det var en rätt tråkigt bakgrund men ska fixa det bättre nästa gång!   

 

Update: Toppen kommer ifrån Bikbok, inte Gina tricot, my bad! 



Av Veronica Johnsson - 11 december 2012 12:48

Dagens låt är ett samarbete mellan 3 otroligt bra artiser, jag tycker att dem har gjort denna låt är super bra och vidoen lika så! Ludacris, Usher och David Guetta = Awesome


Av Veronica Johnsson - 11 december 2012 11:27

Är typ sviiin hungrig och minuterna känns hur långa som helst nu innan lunch. Åt en dålig frukost, inte bra! Har varit så trött nu under morgonen på grunf av det. Jag, Denise och petra tänkte testa ett nytt lunch ställe idag, så vi får hoppas att de har god mat! 


Nu sitter jag på lektionen och håller på med en utvärdering i idrotten, vi har gjort våra egna styrketräningspass och dessa ska utvärderas nu, kul? Nope! 


Ha en fortsatt bra dag!  ^^


 

Drömmer mig bort... :P

Av Veronica Johnsson - 11 december 2012 07:05

Godmorgon alla solstrålar!

Idag blir det skola som vanligt slutar 15.30 och ska försöka plugga lite efteråt! Hoppas det blir Hyffsat bra väder känner mig verkligen inte på humör för skit väder!

Men jag försöker se det positiva och snart så är det lov och nytt år osv! Det blir skönt!

Ha det bra!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards