Veronica

Alla inlägg den 20 december 2012

Av Veronica Johnsson - 20 december 2012 21:51

Tänkte bara slinka in här en sista gång innan jag säger godnatt! Vi får hoppas att jag skriver imorgon igen. Jorden ska ju gå under och allt så detta kanske blir mitt sista inlägg EVER! Haha närå, jag tror inte på det där män när jag såg 2012 här om dagen så vart jag lite fundersam haha, Aja godnatt!

En bild på mig från när vi var i Australien!

Av Veronica Johnsson - 20 december 2012 21:51

Tänkte bara slinka in här en sista gång innan jag säger godnatt! Vi får hoppas att jag skriver imorgon igen. Jorden ska ju gå under och allt så detta kanske blir mitt sista inlägg EVER! Haha närå, jag tror inte på det där män när jag såg 2012 här om dagen så vart jag lite fundersam haha, Aja godnatt!

En bild på mig från när vi var i Australien!

Av Veronica Johnsson - 20 december 2012 20:34

 Älskar den här låten! Har spelat sönder den här låten i veckor men blir bara inte trött på den, haha. Bruno Mars är bara för bra! Hans röst är guuuden själv typ. Haha blir så jäkla hyped av den här låten! :D 

Av Veronica Johnsson - 20 december 2012 17:19

   

Stockad tröja Från H&M, Linne från H&M, Jeans från Gina Tricot, Jacka fån Jofama by Kenza och Väst från Gina tricot, till detta hade jag mina boots från din sko!

Av Veronica Johnsson - 20 december 2012 15:39

Jag läste nyss om händelsen i Göteborg om en person som har startat ett instagram konto där de har hängt ut såkallade "Orrar" och vissa av dessa var endast 13 år gamla, så de gjorde uppror och misshandlade henne istället. 

 

Hur i helvete (ursäkta att jag svär) kan folk vara så jäkla vidriga mit varandra. Att hänga ut personer på internet är hur fel som helst och kan säkert klassas som brott mot något. Men att misshandla personen som har gjort detta löser ingenting! Allvarligt, ingen förstjänar att bli misshandlad, oavsett hur grovt brottet är, ingen! VAD gör DIG till en bättre människa om du MISSHANDLAR en annan människa? Säg mig, för jag förstår inte! För i mina ögon är den som gör något sådant inte bättre än någon annan människa. Hur kan man vilja skada varandra så? Varför inte försöka uppmuntra andra människor till att göra bättre och ställa henne till rätta och få ta konsekventen som följer, utan att bli skadad. Ja hon har skadat ungdomar men fortfarande vad gör dig bättre? Hur känns det när du fått ut din "hämd"? Känns det bättre? Hoppas inte det... 

 

På riktigt, vi måste börja ta hand om varandra, istället för att trycka ner varandra, om man tycker att någon är slampa istället för att trycka ner personen kan man ju försöka hjälpa personen och säga hörru du borde kanske lägga av med det där, istälelt för at hänga ut dem. 

 

Nu är inte jag världens jäkla ängel för att jag skriver detta, men jag försöker iallafall och om alla andra också försöker vad kan gå fel? Sluta vara så ego och börja bry dig om andra människor! Jag lovar att livet kommer att bli så mycket lättare! 

 

Plur__peace_love_unity_respect_by_black_raven546-d57pa4b_large

weheartit


Av Veronica Johnsson - 20 december 2012 10:51

Godmorgon, typ.. Jag sitter på inköps lektionen och håller på att skrova en delårsavstämning för mitt UF företag, Easyschool. 


Imorse hade vi prov i företagsekonomi, det gick sådär, är så dålig på kalkyler och beräkningar men jag hoppas att jag klarade det, orkar inte göra om det sen haha! Efter lunch så har vi egentligen matte men då ska jag presentera mitt företag för 1:orna så att de ska få en inblick i vad vi håller på med osv, nervöst med kul! ^^


Endast en skoldag kvar, imorgon är det avslutning i kyrkan. 

 

Min logga! 

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards