Veronica

Alla inlägg den 3 december 2012

Av Veronica Johnsson - 3 december 2012 17:56

Nu när jag är hemma och är sjuk så får ni ha förståelse om det inte kommer så många rologa inlägg, har liksom inget särskilt att blogga om, typ serie och film och vad jag åt till lunch typ. haha 


Men såg den här på Alexandras syrras blogg, så tänkte göra den! ^^

 

Under 2012 har du..

Har du pussat någon? - Nej

Har du varit kär i någon? - ja

Har du sovit med någon av motsatt kön? - nej

Vart tillsammans med någon? - Nej

Har du sökt tröst hos en vän? - Ja  

Har du sovit över hos en vän? - eehhh, typ bor hos alexandra :P

Har du varit kär i en vän? - nej

Har du fått mer en fem nya vänner under året? - nja


När har du som mest..

Gråtit under 2012? - ingen aning

Skrattat under 2012? - Sommarn tror jag


Denna månad..

Har du varit kär? - Nej

Har du kysst någon? - Nej

Har du pussat någon? - Nej, btw, vad är skillnaden?

Har du kramat någon? - Ja

Har du skrattat? - Ja

Har du gråtit? - nej

Har du varit glad? - Ja

Har du varit ledsen? - Ja


När..

Grät du senast? - komemr inte ihåg

Skrattade du senast? - Söndags, hemma hos alex :)

Duschade du senast? - igår

Lyssnade du på musik senast? - right now

Hade du kul senast? - i söndags

 
 

Vem..

Kramade du senast? - Alexandra

Pratade du i telefon med senast? - Pappa

Fick du sms av senast? - Alexandra

Hade du tråkigt senast? - Nu

Tycker du om någon just nu? - kanske ;)

Jag samlar på? - Koppar som jag brukar få ifrån pappa varje gång han reser, har typ 12 nu. :P

Gröna eller röda äpplen? - vet inte

Vem ringer du när du är arg/ledsen? - Linnea eller Alexandra

Vilken tid gick du upp idag? - 06.00

Har du sovit i din egna säng inatt? - Ja

Har du sovit ensam inatt? - Ja

Har du strumpor på dig nu? - Ja

Hur svarar du i telefon? - Hej det är Veronica

Vad ska du göra ikväll? - chilla

Vad ska du göra iövermorgon? - om jag är frisk, gå till skolan

Var vill du bo när du blir stor? - Inte flytta permanent kanske, men vill bo i något år i Australien eller USA

Vad vill du bli när du blir stor? - Butikschef

Är det okej att gråta? - Varför inte? Det blir bara värre om man håller det inte anser jag! Typ därför jag skriver blogg, måste ventilera ;)

Vilken årstid tycker du bäst om? - Sommarn

Skulle du göra om du vann en miljon? - En flyg biljet till Australien eller USA!  och kläder! :DD

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? nej

Har du piercing? - i öronen

Vill du gifta dig? - kanske

Vill du ha barn? - vetinte

Solar du ofta? - 50 sol och 50 bad

Är du bra på att laga mat? - hyffsat

Gillar du att dansa? - Ja, jag tycker att det är super kul!

Hur vig är du? - Inte alls

Vilken är din favoritglass? - Får bara äta glass från tofuline men den är väldigt god!

Tror du på ett liv efter döden? - Vet inte

Är du morgon eller kvällsmänniska? - haha, inte morgon människa iallafall, fast ibland kan jag tycka att et är mysigt på helgen när man vaknar och äter god fruksot och myser framför tv:n!

Vilken ögonfärg har du? - typ blå/ grå

Vilka hårfärger har du haft? - Färgade det brunt förut, det avr väldigt snyggt men är naturligt blond. 

Är du beroende av något? - Musik! Fick panik när pappa skulle laga min skärm på iphonen oh jag kom på att jag inte skulle ha någon musik då. Som tur är hade jag min ipod touch kvar! :P

Senaste låten du hörde? - Haha, Justin Bieber - Mistletoe xP

Brukar du bädda sängen? - japp

Av Veronica Johnsson - 3 december 2012 17:47

Jag började kolla på Gossip girl typ förra året, men tröttnade i mitten på 3:de säsongen. Men nu när alla snackar om att det är sista säsongen med Gossip Girl så var jag sugen på att kolla igen. Så har suttit ett tag nu och tittat igenom en massa anvsnitt. Åherremingud, vad mycket drama. Nu fattar jag varför jag slutade kolla. Det är samma drama hela tiden, det är bara olika personer. Haha, men måste kolla klart på det, av någon anledning blir man fast.


På tal om serier, har ni kollat på senaste avsnittet av The Vampire Diaries? lätt bästa serien, och det här avsnittet var helt mongo bara och man vill bara se nästa. Vill inte avslöja om någon inte har sätt! 


 

-

Av Veronica Johnsson - 3 december 2012 17:02

Weheartit

LOL

Av Veronica Johnsson - 3 december 2012 14:04

En utav mina favorit filmer just nu är filmen LOL. Jag tykcer att själva poängen med filmen är super bra! Man tänker verkligen till varje gång man ser det, tycker jag. Sen så är ju Miley Cyrus med, och ni kanske kommer ihåg att jag är ett stort fan av henne. 


Har nyss tittat på den nu och den är en film som jag altid blir lite glad av att se.

521847_437185313009271_1364558386_n_large

293344_347126192037527_1577646959_n_largeTumblr_me9d81dsx71qhktg2o1_500_large

Tumblr_meb4d9zv7b1rwkk0vo1_500_large

Av Veronica Johnsson - 3 december 2012 10:45

Det var inte länge jag var i skolan, var på matten men kunde inte alls koncentrera mig och kände mig bara bläää så åkte hem istället... Skulle ha står på öppet hus imorgon också men verkar ju inte bli så nu liksom. Gud vad positivt inlägg haha

Ha en bra dag!

Skönt att värma halsen med varmchoklad! :-)

Av Veronica Johnsson - 3 december 2012 07:22

Godmorgon!
Igår hade jag jätte ont i halsen när jag var hos Alexandra, och nu mätning vakande så har det tyvärr inte blivit bättre utan värre. Så det suger lite men ska försöka gå till skolan iallafall. Jag har tagit fram min riktigt varma vinter jacka och tagit på mig tjock tröja. Så skönt!

Hihi nu känner jag mig lite piggare! ;-)

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards