Veronica

Alla inlägg den 22 december 2012

Av Veronica Johnsson - 22 december 2012 21:13


Godkväll, här kommer lite bilder ifrån kvällen. 


Har myst med lille Jack framför pirates of the carrabien, lekt med lego, och rullat köttbullar. Riktig julkänsla alltså!

Men somsagt så var Kias mamma och lasse, hennes man här också, så vi åt ett litet julbord och sedan delade vi ut lite julklappar. Eftersom att jag fick en tidig julklapp av pappa, han fixade ju min skärm på mobilen eftersom att jag mosade så fick jag inget idag, eller jag fick ett present kort att Kia på H&M. Men jag är jätte glad över att pappa hjälpte mig att fixa skärmen, riktigt bra julklapp! ^^


Nu är det bara 2 dagar kvar till julafton och imorgon ska jag åka till mamma! Mys! 

                         

Av Veronica Johnsson - 22 december 2012 16:29

Lite seg uppdatering nu de senaste dagarna, har knappt varit hemma och nu ikväll har vi lilla julafton med Timmie, Jack och kias mamma och Lasse!

I morse så var jag med linneas familj på Skärholmen, köpte med mig puder och sol puder. Vi var där rätt så tidigt så det var inte så mycket folk där då.

Kanske skriver mer senare ikväll, Ha en bra lördag!

Just nu, mys framför tvn i väntan på maten! ^^

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards