Veronica

Alla inlägg den 15 december 2012

Av Veronica Johnsson - 15 december 2012 21:33

Jag kom precis hem efter att ha hämtat Zak och Jake från deras mamma, de har haft strömavbrott i deras område från och till i 3 dagar nu och när vi kom hem från farmor så tänkte vi att det var bättre att de kom hit. De borde ut mot gladö och när vi åkte där var det helt bäck svart och det kändes som att vi åkte mot domedagen eller något haha, typ the day after tomorrow eller något! Helt sjukt vad det snöar alltså, bilen kanade flera gånger och vi åkte förbi en buss som hade fastnat vid väg kanten vid Huddinge station, kaos helt enkelt. Nu när vi kom hem så märkt vi också att tv signalen inte fungerar så imorgon ska pappa upp på taket och fixa det. Haha, jag tycker på något sätt är rätt mysigt nu när man inte måste åka till skola/jobb eller något. Men imorgon när jag ska till Alexandra lär jag inte vara lika road! ^^


 

Det kommer väl sluta såhär... haha 

...

Av Veronica Johnsson - 15 december 2012 18:39

Weheartit

Av Veronica Johnsson - 15 december 2012 15:50

Sitter på tåget från Haninge nu, har varit och bakat pepparkakor hos mamma med mina små kusiner och min moster! Mysigt! Vart en del kakor! Nu ska jag åka till Älvsjö där pappa hämtar upp mig och sedan ska vi till farmor och äta jul middag! Ännu mer mys!

9 dagar kvar till jul nu!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards