Veronica

Alla inlägg den 7 december 2012

Av Veronica Johnsson - 7 december 2012 20:33

Godkväll! kolalr på x-factor finalen. Jag tycker attalla är riktigt grymma! Alla är verkligen värda att sgtå där på finalen, men jag tycker att nog att Benny Hult borde vinna, eftersom att jag tycker att han är så jäkla bra och han röst är svin bra. Röstade tillochmed på honom nyss, så nu hoppas jag att han vinner! Men jag blir glad vem som än vinner egentligen!


Vem röstar ni på?


Av Veronica Johnsson - 7 december 2012 14:13

Nu när detta år snart är slut tänkte jag göra en liten review av året. 


2012 har varit ett väldigt... vad ska man säga, det har varit ett lärorikt år, Jag har utvecklats väldigt mycket som människa. Jag har varkligen insett att jag måste börja tro på mig själv mer, någon gång i januari slog det mig den enda som stoppar mig eller säger att jag inte kan när jag ska göra något svårt eller för första gången, 'är jag själv. Jag satt där på en rid lektion, skulle hoppa barbacka och var livrädd för att ramla av. Men jag bestämde mig att neh, jag ska göra detta! Och jag gjorde det och det var liksom då det slog mig att den enda som tvivlade var jag själv. Jag som ändå är den viktigaste personen i mitt liv, tror inte på mig. Utan mig finns jag inte liksom! 


Under sommaren så jobabde jag väldigt mycket på Team Sportia och jag lärde mig så sjukt mycket där! Jag fick några otroligt goa vänner på köpet dessutom! Jag lärde mig att ta ansvar och att lita på att jag kan ta ansvar, vilket jag haft svårt för och fortfarande har svårt för, men jag jobbar på det varje dag. 


I Juni när jag svimmade och fick åka in på akuten, så insåg jag att jag måste börja lära mig att lyssna på min kropp, och jag insåg att bara för att min pappa kan stressa väldigt mycket varje dag så är inte jag samma person. Jag pushade på mig så mycket och ställde så höga krav på mig själv vad gäller skolan, jobb och träning. Jag tränade när jag var sjuk och gick till jobebt varje dag efter skolan och kom hem vid 9 varje dag hela vårterminen... Inte bra! Det slutade somsagt med att jag svimmade och att jag inte fick träna, jobba eller något annat på 2 veckor. Det var det inte värt kan jag säga! 


Detta har somsagt varit ett lärorikt, många upps and downs. Men utan det negativa och misstagen jag gjort i år så hade jag inte heller lärt mig något, vilket jag ser som positivt.


Swedish house maffia var något av det bästa jag har gjort i år med världens bästa Alexandra, samma sak med midsommar, det ända som saknades på midsommar var Linnéa K. Nu ska jag njuta av resten av året med mina härliga vänner och familj! 


Nu väntar 2013, nytt år med nya misstag och fina minnen! 


     

Firade nyår med Linnéa och Alexandra! 


 

Praktik på Teamsportia i Januari!

 

Vår promenad med Mormor i februari!

   

Fyllde 17 år i Mars och firade med en gäng goa vänner! 


 

Fixade om i hela mitt rum!

         

Försökte leka modell när jag skulle ta nya bilder för bloggen! 

     

Slutade 1:an och brorsan tog studenten i Juni!

   

Var i Hågelby och fotade hästarna på somarbete!  

     

Midsommar firande med Alexandras och Emilys familj! 

 

Skolan började igen och det var dags att börja med UF(ungföretagsamhet)! 

   

Var i Göteborg på elevambasssadörs utbildning!


Hittade kärleken i ett par skor! <3

         

         


 

Vad ska jag säga? Australien kan har varit det bästa med detta år! Så underbart! 

     

Shm! <3


 

och så var det mitt fangirlande av one direction... ;)  


Av Veronica Johnsson - 7 december 2012 10:00

Kollade nyss på vakna med the voice och hörde ett bra citat, live your dash. Några kanske vet vad som menas med det, men för de som inte vet betyder det att, på gravstenar så är det ett bindestreck mellan födelse datumet och dödsdatumet och i USA kallar man det för dash och det menad alltså att man ska leva sin dash! Tycker att det var rikigt bra!

Jag är fortfarande hemma idag, men jag tänkte försöka gå ut i allafall! Jag har somsagt inte varit ute sedan i måndags så nu tänkte jag gå ut iallafall! Bryr mig inte om jag dör eller inte måste ut!

Sen bra fredag!

Bild från i somras!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards