Veronica

Alla inlägg den 17 december 2012

Av Veronica Johnsson - 17 december 2012 21:03

             

           

Min instagram vecka! 

Följ mig på @veronicajonssoon ^^

Av Veronica Johnsson - 17 december 2012 18:28

En vecka kavr till jul är det nu, det är sjukt vad tiden går fort just nu. På riktigt så hinner man inte med alls mycket nu för tiden, känns som att man har all tid i världen till ett prov som är om 4 veckor men helt plötsligt så sa det swosh och sedan sitter man där... Helt sjukt!


Efter i skolan så jag och Diddi och hämtade hennes son på dagis och sedan åkte vi till baka till skolan och kollade på en julmarknad som butik och försäljnings klassen hade ordnat, det var mysigt! Nu är jag hemma och det är så skönt att jag är ledig imorgon. Det har bara gått en dag på veckan och är redan helt slut liksom, så det ska bli skönt med ledig dag imorgon och jullov på fredag! 


Har inga dags färska bilder att bjuda på, tyvärr. 


Z226726441_large

Av Veronica Johnsson - 17 december 2012 12:57

Goddag!vi hade matte imorse och efter hade vi hål timme så gick till gymmet och körde lite. Sedan åt jag med Denise v på Sandys och nu väntar jag på att lektionen ska börja.

Gud vad skönt att jag är ledig imorgon! :-D

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards