Veronica

Alla inlägg den 28 december 2012

..

Av Veronica Johnsson - 28 december 2012 20:17

Heeeej!!! Jag är hos Alexandra och tänker stanna här över natten eftersom att jag ska åka med henne och Linnéa till stallet imorgon och kolla när dem rider julkurs! Det blir najs men kallt! Ska åka dit på söndagen också.

Annars har vi ätit tacos här och bara snackat typ! ^^

Såhär fina är vi:

Av Veronica Johnsson - 28 december 2012 12:38

Usch, börjar känna mig förkyld igen, inatt fick jag ta hostmedicin för att jag hostade så mycket, var jätte nära på att träna igår iallafall men jag lyckades få in i skallen på mig att om jag tränar nu så kommer det inte att sluta bra liksom. Men jag blir så frustrerad, för jag blir aldrig frisk! Hatar att ha astma, det är tydligen lättare att få en förkylning då och dessutom är det svårare att bli av med den... soooooft.... 


Aja, från en grej till den andra, idag ska jag åka med Alexandra och Linnéa till stallet och sedan ska jag äta hos Alexandra, najs najs! Jag hade helt glömt bort att det är fredag idag, dagarna har gått helt sjukt snabbt nu! Nu är det bara helgen kvar sedan är det nyårsafton, jag ska självklart fira med Alexandra och Linnéa men vi har inte riktigt betsämt hur och vart än men det visar sig! 


Ut med er och ta en promenad, det är as bra väder ju! ^^


 

Bild från i somras, när Alexandra hjäpte till att fota för min nya header!   

Av Veronica Johnsson - 28 december 2012 10:20

Vaknade upp och såg att solen lös, haha jag undrar om man kan bli lyckligare? :-D

Av Veronica Johnsson - 28 december 2012 10:06

Här kommer lite morgon boost!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards