Veronica

Alla inlägg under december 2012

Av Veronica Johnsson - 30 december 2012 14:30

Minns ni att jag la upp en bild på fyra foton för ett tag sedan?

Igår när vi var i centrum så var vi på galleria och köpte 4 ramar och satte dessutom upp dem på väggen, jag är super nöjd, jag tycker det är extra kul eftersom att det är jag som har fotat alla bilder! ^^

Dock kunde bilderna ha hängt lite längre ned, men det är svårt att ändra nu eftersom att då kommer hålen att synas. Btw så ser det mycket bättre ut än på bilderna!

Av Veronica Johnsson - 30 december 2012 12:31

Hejsan! Jag har inget speciellt planerat idag, så det blir helt enkelt en slapp dag och bli frisk dag!

Men i morgon är det nyårsafton! Helt sjukt, det är typ 1 pch en halv dag kvar på året och det känns inte ens som det, snart är 2012 över och 2013 väntar med nya äventyr.

En utav de bästa upplevelserna i år var ju Swedish House Maffia!

Av Veronica Johnsson - 29 december 2012 22:07

Mina senaste foton på instagram! @veronicajonssoon :-)

Av Veronica Johnsson - 29 december 2012 21:50

Hehe, jag sa till alla att jag verkligen inte behöver några böcker i julklapp (oavsett om jag vill eller inte) eftersom att jag redan har en massa böcker och har satt köp förbud på böcker för mig själv! Men självklart får man en av mormor ändå, jag är verköigen tacksam, det är absolut inte så det är bara det att jag känner hur högen bara växer!

Här ser ni alla böcker jag ska läsa, dessutom har jag redan börjat på en och är snart klar med en annan av dessa! Den jag fick av min mormor är den i mitten "magin". Lägg märke till att alla böcker är typ fantasy ^^

Av Veronica Johnsson - 29 december 2012 15:43

Dagens Låt: Bruno Mars - Young Girls

Av Veronica Johnsson - 29 december 2012 11:30

Hej! Jag har redan hunnit vara i stallet och titta på när Alex och Linnéa har ridit och hunnit åka hem, annars ska jg bara ta det lugnt idag. Bara vila upp mig så att jag blir frisk igen, just nu sitter jag och tittar på Johnny bravo på cartoonnetwork, haha så bra!

Apropå stallet, så blev jag jätte sugen på att rida när ja var där så jag måste seriöst gå på ridläger i sommar! Nu vill pappa att jag åka med honom och handla haha, både han och jag är sjuka så vi sitter och hostar o takt!

Ha det bra!

..

Av Veronica Johnsson - 28 december 2012 20:17

Heeeej!!! Jag är hos Alexandra och tänker stanna här över natten eftersom att jag ska åka med henne och Linnéa till stallet imorgon och kolla när dem rider julkurs! Det blir najs men kallt! Ska åka dit på söndagen också.

Annars har vi ätit tacos här och bara snackat typ! ^^

Såhär fina är vi:

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards