Veronica

Alla inlägg under december 2012

Av Veronica Johnsson - 26 december 2012 13:46

       

-weheartit-

Av Veronica Johnsson - 26 december 2012 10:26

Har ni sovit gott? Jag har sovit som en stock, så jäkla skönt att få bara sova hur länge man vill varje dag nu. Det behövs! Nej, nu ska jag äta frukost och göra mig iordning för dagen! ^^

Av Veronica Johnsson - 25 december 2012 19:47

 Fotade en massa bilder på min fina katt Cleo iförrgår, är riktigt nöjd med dessa bilderna, dock hade bakgrunden kunnat vara bättre! ^^


Nu blir det film mys! Imorgon blir det mini jul med Alexandra och Linnéa!

                

Av Veronica Johnsson - 25 december 2012 16:19

Den här ringen fick jag o julklapp av min morbror Tomas och Ulrika, jag tycker att den är skit cool!

Av Veronica Johnsson - 25 december 2012 16:02

Då var julafton över i år igen då, det går så himla fort på julafton, känns som att den dagen är kortare än alla andra. Men jag hade iallafall en mycket trevlig kväll igår med släkten, jag fick presenkort, lite böcker en snygg ring och lite annat smått och gott. Är jätte nöjd! Ska visa upp ringen jag fick från min morbror Tomas och Ulrika, den är skit snygg! 


Jag fotade lite under kvällen så här kommer dem: 

             

 

Av Veronica Johnsson - 24 december 2012 22:00

Nu har vi njutit av Kalle anka, god mat, godis, julklappar och självklart att umgås med mamma, bror, kusiner och mormor! Härligt! Det enda som saknades var små kusinerna och moster, men annars hade vi en mycket mysig kväll!

Jag hoppas att alla andra har hat en riktigt bra kväll och att ni kommer ihåg att det är att umgås med familj och vänner som räknas inte klapparna!

Av Veronica Johnsson - 24 december 2012 11:26

God jul på er alla! Jag hoppas att alla har haft en bra morgon nu och en fortsatt trevlig julafton med släkt och vänner!

Jag och mamma är på väg ut till Tyresö, där ska vi hämta min mosters bil (de är i egyptien) och mormor dessutom ska vi hämta Joakim, därefter åker vi till kusinerna i Rönninge och firar jul, härligt!

Ha en bra dag!

Jag just nu:

Av Veronica Johnsson - 24 december 2012 08:27

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards