Veronica

Alla inlägg under december 2012

Av Veronica Johnsson - 20 december 2012 10:51

Godmorgon, typ.. Jag sitter på inköps lektionen och håller på att skrova en delårsavstämning för mitt UF företag, Easyschool. 


Imorse hade vi prov i företagsekonomi, det gick sådär, är så dålig på kalkyler och beräkningar men jag hoppas att jag klarade det, orkar inte göra om det sen haha! Efter lunch så har vi egentligen matte men då ska jag presentera mitt företag för 1:orna så att de ska få en inblick i vad vi håller på med osv, nervöst med kul! ^^


Endast en skoldag kvar, imorgon är det avslutning i kyrkan. 

 

Min logga! 

ord

Av Veronica Johnsson - 19 december 2012 17:15

 

Av Veronica Johnsson - 19 december 2012 14:28



När jag tränar hemma så är det här jag gör det! Perfekt hemma gym för hemma träning, då slipper man att gå till gymmet varje dag, det räcker gott och väl hemma!   

     

Av Veronica Johnsson - 19 december 2012 12:55

Hejsan! Har precis ätit lunch och tittat på ett avsnitt av Gossip Girl, artisten Robyn var med i det avsnittet, det var lite coolt! ^^


Som ni kanske förstår är jag hemma idag också, vi har inga lektioner vi behöver gåpå så det är skönt! Jag tänkte träna nu, lite styrka blir det idag! 


Ha en bra dag! ^^


 

Bild från gymmet

Av Veronica Johnsson - 18 december 2012 18:24

     

Bilder från facebook  

Av Veronica Johnsson - 18 december 2012 16:27



 Det är julafton om mindre än en vecka, så därför bjuder jag på lite bilder från julafton för ett år sedan! Då var det julafton hos pappa och vi var lite färre en 20 personer där då! I år är det jul med mammas släkt och vi ska vara som vi alltid brukar vara hos mina kusiner i Rönninge, mina små kusiner, moster och hennes man (de gifte sig, utan att någon visste om det förra veckan! :D) kommer tyvärr intre vara där eftersom att de åker till Egyptien idag och kommer inte tillbaka förens 2 Januari så det är lite tråkigt, men kul för dem! ^^

                               

Av Veronica Johnsson - 18 december 2012 14:40

Dagens låt: How To Love - Lil Wayne


Så grymt bra låt, har varit en av mina favorit låtar länge! 

Av Veronica Johnsson - 18 december 2012 10:53

Idag är jag ledig från skolan, sov till 10 så jäkla skönt att få sova! Man är så himla skoltrött just nu! Imorgon kommer det nog inte vara en så jobbig skoldag heller för jag är typ klar med allt men måste ändå vara där så det suger lite. Men på torsdag har vi prov och på fredag så är det avslutning osv. 


Så nu är det inte längt kvar till jullovet och jag ska verkligen vila och t igen mig inför nästa termin, det behövs! 

 

Linnéa med Queen på julkurs förra året, ska kolla på både Alexandra och Linnéa i år också! ^^

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards