Veronica

Alla inlägg under augusti 2011

Av Veronica Johnsson - 10 augusti 2011 17:42

Jag började tycka att bloggen såg lite färglös ut för någon vecka sedan och började fila på en idé till en header. Men det stod helt stilla, men för nån timme sedan kom jag på hur jag ville ha den, somrig och ljus! och ni ser resultatet här ovan! Det är inget avancerat, jag varken kan använda såna program eller har sånna program. Men jag gillar den! 


Den gamla:

 

Den nya:   


Vad tycker ni om den nya headern?   

Av Veronica Johnsson - 10 augusti 2011 13:48

Halloj!

Har precis städat rummet och rengjort mina söta gerbilers bur! Så nu sitter jag och försöker linda in min hand igen, tog av mig lindan eftersom att jag skulle hålla på med vatten. 


Om ca en halvtimme ska jag börja traska mot vårdcentralen, och självklart regnar det som de flesta nog har märkt! Jag gillar dessa åskväder men inte när jag ska ut! xP


 

Hare Bra!


Update: Nu kom Kia in o sa att hon kunde skjutsa ner mig så jag slipper gå i regnet! =D Fast jag måste iof gå hem sen...      

Av Veronica Johnsson - 9 augusti 2011 21:29

Halloj!

Jag tog en promenad mellan 7-8 så när jag kom hem slängde jag mig direkt i duschen och nu sitter jag här ny duschad och fräsch! Tänkte slänga mig i soffan nu och kolla på "Harry Potter och dödsrelikerna del 1"! Sen så kryper jag nog ner i sängen! 


Juste, har bokat en läkar tid nu. Så imorgon 14.30 ska jag till stuvsta vårdcentral och kolla min dumma hand och skriva ut ett nytt recept på bricanyl (astma medecin). Äntligen så får jag det gjort!  


Godnatt på er!


  Ja, min kamera suger så fort det blir dåligt ljus! Men jaja!  

...

Av Veronica Johnsson - 9 augusti 2011 16:58

  Detta köpte jag idag! 


Harry potter filmen från akademibokhandeln, mascaran, sminkborttagingen och deon från Kicks! 


Hare bra!  

Av Veronica Johnsson - 9 augusti 2011 15:02

Läste nyss en artikel av en resecent som lärde sig att man inte ska dömma någon för tidigt. Det är nämligen den första resecenten som kan erkänna att han hade fel om Eric Saade, han hade som det står i texten redan hittat på några gliringar men det fick han äta upp! :P


Läs själva: 

http://www.dalademokraten.se/Noje/Nyheter/Blivande-kung-av-pop/  


 

Hare bra! 


Kom föresten på att jag glömde att skriva att jag drog till Alex igår, jag glömde det när jag skrev förra inlägget, därför kanske det blev lite luddigt!



Av Veronica Johnsson - 9 augusti 2011 14:52

Hejsan! 

Nu är jag hemma från Alex! Var nere i centrum innan jag gick hem och jag köpte mascara, sminkbort tagning (eftersom att jag har vattenfast mascara som inte vill gå bort!), en deoderant och senaste harry potter filmen! Lägger in bilder senare!


Min brorsa tipsade mig nyss om en video med river dance, jag kommer inte ihåg att jag har sett det förut, men det är fett coolt! Jag blev helt farscinerad att det! Här kommer en video med det:


Visst är det coolt?!


Hare bra!


Av Veronica Johnsson - 8 augusti 2011 18:51

Nu är jag äntligen hemma från alla landställen! Det känns som att vi har varit borta i 2 veckor inte en. På muskö gjorde vi inte så mycket eftersom att det vart dåligt väder men igåt åkte vi och kollade på en tomt som ligger i Grödinge (min pappa o kia vill ha någon sjö tomt av nåt slag) de var ett gammalt ungdomshem så det var typ sjukt stort! Det fanns 22 sovrum! Haha visst vi är många i familjen med det 

är ju att överdriva!   Jag tror inte att det blir det huset! 


Jag har typ halvt ångest för jag kom nyss på att det är endast 2 veckor kvar tills skolan börjar!! Ja, det ska bli kul med allt det nya men inte med det tråkiga, haha aja det är ju 2 veckor kvar så man får se till att chilla galet nu! 


Hare bra!


Eftersom att det regnade så har jag inte tagit så mycket bilder! Men här är en på mig och min nya kompis! ^^


   Gräshopparn hoppade upp på min toffla heltplötsligt och satt där i typ 5 minuter tills jag flyttade på mig!   

Av Veronica Johnsson - 6 augusti 2011 10:26

Godmorgon jag har precis vaknat och ska snart hoppa i duschen men först tänkte jag göra de två sista dagarna!


Dag 24 - Mitt Favorit program - och varför?

Det är svårt att säga för jag följer inte så många program(serier räknas väl också). Men min favorit serie är i allafall "2 and a half men" jag tycker att den är så sjukt rolig, och den serien får mig alltid att skratta!  


 

Dag 25 - Min favorit högtid.


Oj, det var också en svår fråg för jag har ingen direkt favorit högtid heller. Men måste jag välja en så tar jag nog... Nyårsafton! Dels för att man alltid har lite party då och det är kul, sen så är det den här spänningen inför nästa år som jag får. Man tänker "Vad ska hända nästa år?" "kommer det blir bättre/sämre än förra året" osv..


Det är kul med fyrverkerierna också!  

 


Hare bra!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards