Veronica

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Veronica Johnsson - 11 augusti 2011 23:54

Efter en kväll med köttbullar och pasta, kärleksmums, "jiddra inte med Zohan" och "The Killing" så ska jag och linnea gå och lägga oss! Kärleks mumsen vart awesome, glömde ta efterbild tyvärr men kan göra det imorrn! ^^ Vi fick en melon stor som typ en, jag vet inte vad och när Joakim skar upp de idag så blev det ganska stora skivor och eftersom Linnéa är allergisk mot melon så fick jag äta den feta melon skivan själv. Så nu är min mage full med melon! ^^


 Jag smetar på glasyren på kakan!   


God natt på er!   

Av Veronica Johnsson - 11 augusti 2011 15:04

Hejsan!


Var nyss i stuvsta och handlade med kia o pappa, handlade lite ingredienser till kärleksmumsen som jag tänkte baka idag! Fick ett ryck och ba: jag vill baka idag! xP

Senare kommer Linnéa hit, hon ska sova här! 


Imorgon så ska jag på min kusin Markus kalas, han har fyllt år! Ska dit vid 18 tiden och sen så ska jag sova hos Linnéa eftersom att mina föräldrar ska till Ingmarsö! 


Så här ser jag ut idag:

  T-shirt från H&M, Linnea från Gina Tricot och Chinos från H&M! ^^


Skriver senare! Hare bra!^^

Av Veronica Johnsson - 11 augusti 2011 12:30

Banner  NOH8 är en protest mot all storts hat, mobbning förakt osv. Ni kan trycka på bilden här över för att komma till deras hemsida, eller gå in på

http://en.wikipedia.org/wiki/NOH8_Campaign eller

gå in på facebook för att få info om projektet!





Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards