Veronica

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Veronica Johnsson - 18 augusti 2011 21:35

Där dårar breder ut sig, sitter kloka trångt.

Av Veronica Johnsson - 18 augusti 2011 20:27

Hejsan! Nu har jag precis ätit alldeles för mycket kebab, magen är helt full på kebab! Haha! men jag var as hungrig när jag kom hem från stallet så bara slängde i mig maten!


På tal om stallet så gick ridningen jätte bra! Jag fick Arabella, en av de hästar jag ville ha. Jag brukade tycka att hon var helt ok att rida men nu typ ÄLSKAR jag henne! Det har aldrig gått så bra med den hästen som det gjorde idag! 

Förra terminen kämpade jag med min sits typ hela tiden, jag satt och spände mig hela tiden och därmed lutade jag mig framåt typ hela tiden. Men idag så var jag mycket mindre spänd än innan sommaren! Betta (ridläraren) sa också att jag såg mer av slappnad ut idag! Så jag hoppas att det börjar släppa nu! För jag kände att jag fick mycket bättre kontakt med hästen nu när jag sitter ner mer ordentligt. fört reste jag mig ur sätet. Så jag är super nöjd med dagens ridlektion! Nästa vecka kanske vi har terräng hoppning, beroende på vädret! Det ska bli as kul, har bara tidit terräng en gån och då var det först piss mycket mygg sedan så började de att hagla, stackars Linnéa som följde med och fotade just den dagen!


Imorgon så ska jag umgås med Linnéa och Alexandra! Det blir skoj!   

Dessutom är det min sista dag på sommarlovet! Jag är rätt taggad inför måndagen!  


Fotade lite på vägen hem från stallet, det var så fint ljus!


   



Söta Arabella! <3   


Hare bra!



   

Av Veronica Johnsson - 18 augusti 2011 13:03

Hello everybody! Idag vaknade jag vid 9 igen och gick ut på en morgon promenad igen, det är så skönt! Man kommer verkligen igång! När jag kom hem åt jag frukost bestående av soyghurt och kellogs flingor. Gud vad jag saknar vanlig youghurt! Soyghurt är helt ok men absolut inte samma sak som vanlig youghurt. jag kom på igår att jag inte kommer ihåg hut vanlig mjölk smakar, det är sorgligt! Men jaja, shit happens! Har precis ätit lunch, så nu ska jag kolla lite bloggar sedan tänkte jag fortsätta bygga på huset på The Sims ^^. Har man tråkigt så har man!


Men klockan 4 så ska jag gå till tåget för att åka till stallet och rida! Ni ska bara veta hur taggad jag är! Har inte ridit på heela sommaren! Men nu är det dags igen! För hoppningsvis följer Linnéa med också!  

Men jag tror jag vill ha Lussan, Bönan, Arabella eller Symfo!  



   Jag och Bönan!   (Linnéa är fotografen!)


Hare awesome!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards