Veronica

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Veronica Johnsson - 14 augusti 2011 19:15

    Såhär ser lådorna, eller korgarna ut som jag köpte på Ikea. As smart!, det passar perfekt och alla de där lådorna kostar 79 kr. De finns även i svart och vitt. Rekommenderas!! Innan var det ett kaos på den där hyllan! Jag såg även ett alternativ där det hade sånna här i byrålådor på Ikea! Man får Med 2 stora korgar, 2 mitt imellan och 2 små!


Hare bra!   



Av Veronica Johnsson - 14 augusti 2011 18:52

Jag har gjort en ny kategori som heter dagens ordspråk och tänkte börja lägga in dagens ordspråk varje dag. Jag tycker att det är lite kul med sånt för de är så logiska!  


Dagens ordspråk:  




Det räcker inte att ha erfarenheter, man måste komma ihåg dom också.  


Av Veronica Johnsson - 14 augusti 2011 16:01

Hejsan! Nu är jag hemma från Linnéa och nyss så gjorde jag iordning lite i mitt rum för allt ligger bara huller om buller, plus att jag fixade med lådorna som jag köpte på ikea igår. Det vart jätte bra, passade perfekt!   Just nu sitter jag vid kias dator och skriver och andledningen till det är att jag ska kolla och skriva ut bilder på möbler som jag vill ha till mitt rum!   


Hos Linnéa gjorde vi inte så mycket, vi gick upp vid elva och åt sen så städade vi bort min madrass osv. Sen satt vi typ och grät, eller jag grät eftersom att hon ska flytta om en vecka... Jag vet att vi kommer träffas och jag är skit glad för hennes skull! Men förut sågs vi varje dag i skolan, men nu blir det kanske nångång i månaden eller nåt. Iof skulle vi träffas mindre i allafall eftersom att vi ändå skulel börja i olika gymnasium men det är skillnad på om båda går i stockholm än om ena går i växsjö liksom! Men man får göra det bästa av situationen! Som tur e så har pappa en massa jobb där nere i höst så då kan jag hänga med honom ner i bland!   Men vi har forfarande en hel vecka till!


 

Nu ska jag fortsätta leta möbler!   

Hare bra!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards