Veronica

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Veronica Johnsson - 5 augusti 2011 20:58

Halloj!


Nu är vi hemma från Adelsö! Och imorgon åker vi till Muskö, roligt värre... eller också inte... Aja, vi ska vara där till på måndag så det är bara att hålla ut! Men jag kommer inte ha så mycket täckning där så det blir nog ingen bloggning där.. Och andledningen till att jag inte har bloggat så mycket från Adelsö är att täckningen har varit lite hipp som happ.

Jag är typ i depp mode nu efetrsom att jag måste åka till muskö plus att jag fortfarande har ont i handen. Fattar inte vad jag har gjort...

Aja får göra det bästa av situationen! Tur att det finns nåt som heter musik och någon som heter Eric Saade! Det gör livet mycket bättre!  


   Apropå Saade så får han stå för utfyllnads bilden!   


Hare bra!  

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards