Veronica

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Veronica Johnsson - 15 augusti 2011 22:52

Hejsan! Nu har jag suttit framför The Sims 3 i typ 3 timmar. Jag håller på att bygga vårat hus, så gott det går. Det tar en stund kan jag säga! Men det blir rätt likt! 

Det började med att jag skulle göra en modell av mitt rum för att se hur jag ska fixa mitt rum sen, men så tänkte jag att jag kunde fortsätta på hela huset!


   Entre våningen klar!  (Förutom rummet som är tomt, det byggs om!) 


Här kommer Dagens ordspråk också:


Livet är inte de dagar som gått,

utan de dagar man minns!



Hare bra!

Av Veronica Johnsson - 15 augusti 2011 11:20

Goddag! I morse ringde klockan 8.30 efetrsom att jag skulle till tandläkaren och jag skulle duscha osv innan. Men det gick bra hos tandis, förutom att jag har tre hål som ska lagas om 2 veckor om mitt schema till låter det! Sen hittade hon 2 till hål som håller på att bryta ut. Jag har varit så jäkla slarvig med tandborstningen! Så nu ska jag borsta tänderna varje morgon och kväll nogrant, ta 4 flour tabletter om dan och börja med tandtråd! Jag ska f*n inte ha fler hål! När jag var mindre så gick jag till tandis MINST en gång i månaden. jag hade fel på tänderna hela tiden. Det ska inte bli så igen! När hon sa att jag hade hål (som jag inte har haft på 2-3 år) så kände jag mig såhär -> .


Såhär ser jag ut idag:

  T-shirt från H&M, Jeans från JC!


Hare bra!  

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards