Veronica

Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av Veronica Johnsson - 28 augusti 2011 20:22

     Hade lite tråkigt så kollade på lite outfits på Kenzas blogg och jagb måste säga jag älskar den här outfiten!  


Hare bra!

Av Veronica Johnsson - 28 augusti 2011 19:34

"Den som söker han finner,

Den som sover han drömmer"

Av Veronica Johnsson - 28 augusti 2011 17:39

  Nu sätter jag lurarna i öronen och går ut och promenerar ett tag! Har inte gjort det på några dagar så nu är det dags igen!


Hare bra!  

Av Veronica Johnsson - 28 augusti 2011 14:56

  

Av Veronica Johnsson - 28 augusti 2011 11:51

Halloj! Vaknade upp vid 9 och åt en tallrik men soyghurt medans jag tittade på senaste avsnittet att "True Talent" på Tv3 Play, missade det i torsdags. Sen så satte jag igång och skissade lite på en header och nu är den klar! Jag är rätt så nöjd, den kan ju bli bättre, men jag är nöjd eftersom att det är andra gången jag gör något sådant i photoshop, och för att jag inte har någon bra kreativitet när det kommer till headers. Men jag är nöjd. Jag vet att det lyser lite om bilderna, och det är bara för att jag som sagt inte är så erfaren med photoshop... Men det blir säkert bättre med tiden, hoppas jag...  


Men vad tycker ni om headern? Kom med både ris och ros, det är bra så att jag lär mig! 

Linnéa har fotat bilden på mig och hästen i headern, Alexandra har fotat Bilden på mig i svart tröja, och bilden på Saade har jag lånat från Google.   


Nu kurrar det i magen så ska fixa lite lunch, men hare bra!

   Tog den första bra bilden jag hittade som utfyllnads bild!  

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards