Veronica

Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Veronica Johnsson - 27 augusti 2011 21:13

Hello! Nu är jag hemma i Huddinge igen efter fika för min brorsa (Joakim) som fyllde 18 i måndags! Kusinerna och mormor var också där och små kusinerna förde ett jäkla liv så nu är man halft döv! 

Men vi käkade kyckling och curry till middag sen så åt vi (mjölkfri) glass med strössel och bär, det var skit gott! Men jag tror att jag fick liiite för mycket socker för jag gjorde en lite udda kreation sen (bild kommer längre ner)...


Nu tänkte jag fila lite på en header, så hare gött! 

   Min fina kreation ^^


Såhär såg jag ut idag:

   Cardigan från H&M, Linne från Gina Tricot, Chinos från H&M och halsbandet är en liten mix av olika halsband!    

Av Veronica Johnsson - 27 augusti 2011 13:47

Halloj! Har suttit de senaste 2 timmarna och lärt mig lite om photoshop (laptopen jag fick från skolan har det inlaggt )  och gjort en header, den blev rätt ok för att det är första gånger ever jag gör en header, eller något annat, i photoshop. Jag ska göra en lite snyggare nångång men just nu har jag inte tid eftersom att jag ska vara hos mamma vid 17 och jag har inte käkat eller något sånt. Men jag tänkte lägga ut den så att jag skulle se hur den såg ut i bloggen och det vart rätt bra, de är lite grejer som vart lite dåligt men ska som sagt försöka göra en bättre snart!


Men hare bra! Skriver nog när jag kommer hem från mamma!  

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards