Veronica

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Veronica Johnsson - 16 augusti 2011 22:12

 När viljan är stark,

         är benen lätta.

Av Veronica Johnsson - 16 augusti 2011 21:48

Hejsan! Kom precis in efetr att ha varit ute och övningskört med pappa o Camilla. Vi skulle hämta Joakim på nån fest i Haninge. Så Camilla fick köra till haninge, fast vi stannade vid ett industri område där jag fick köra lite på en parkering. det gick awesome! Sen hämtade vi Jocke. På vägen hem stannade vi vid ett annat industri område då fick jag köra lite på vägen. Haha! det kom några killar som gick över vägen och när de var på trottoaren och jag skörde föri så körde jag as nära så alla i bilen bara akta mäniskorna! Jag tyckte inte att jag körde så nära, men det gjorde jag visst.. 


Annars har jag hjälpt camilla att rensa ogräs blandn sten plattorna idag och tidigare var jag ute och gick i ca en timme. 


Hoppas ni har haft en bra dag!


   (utfyllnadsbild)

Av Veronica Johnsson - 16 augusti 2011 21:48

Hejsan! Kom precis in efetr att ha varit ute och övningskört med pappa o Camilla. Vi skulle hämta Joakim på nån fest i Haninge. Så Camilla fick köra till haninge, fast vi stannade vid ett industri område där jag fick köra lite på en parkering. det gick awesome! Sen hämtade vi Jocke. På vägen hem stannade vi vid ett annat industri område då fick jag köra lite på vägen. Haha! det kom några killar som gick över vägen och när de var på trottoaren och jag skörde föri så körde jag as nära så alla i bilen bara akta mäniskorna! Jag tyckte inte att jag körde så nära, men det gjorde jag visst.. 


Annars har jag hjälpt camilla att rensa ogräs blandn sten plattorna idag och tidigare var jag ute och gick i ca en timme. 


Hoppas ni har haft en bra dag!


   (utfyllnadsbild)

Av Veronica Johnsson - 16 augusti 2011 11:20

Hejsan! Väcktes vid 7 idag av att hantverkare stod utanför min altan dörr och bygger på uterummet. Men jag somnade om igen och vaknade vid 10 igen. Då gick jag upp och åt frukost och tittade på ett inspelat avsnitt av "Pretty Little Liars". 

Vid tolv tänkte jag äta lite lunch sen så tänkte jag gå en promenad och sen träna! Jag har inte tränat så mycket under sommaren så tänkte att jag måste börja komma igång igen! 


Igår så pratade jag med pappa om mitt rum, och han sa att när uterummet är klart så ska vi fixa mitt rum!   Så nu får byggarna skynda på tycker jag! Fast de har lagt betongen idag så jag tror att det är typ 2 -3 veckor kvar eller nåt!  


     Det här är två av möblerna jag vill ha i rummet.   


Ha en bra dag!   

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards