Veronica

Alla inlägg den 13 augusti 2011

...

Av Veronica Johnsson - 13 augusti 2011 22:36

Hello there! 


Sitter med datorn i knät framför james bond på tv:n hos Linnéa, hon och hennes lillasyster sitter och tittar på "AFV" klipp men jag är lite tråkig just nu så snodde datorn en stund istället! 


Idag har vi spenderat 5 av dygnets alla timmar på Ikea, vi kom dit vid 3 och kom hem vid 8. Vi kollade och köpte en massa saker till Linnéa. Jag köpte även ett 4-pack galgar till garderoben och några smarta lådor som jag ska ha strumpor osv i. Just nu förvaras dem i o smidiga skokartonger som tar upp alldeles för mycket plats i garderoben och allt ligger bara huller om buller! Jag tror även att jag ska tjata på pappa om en nytt skrivbord för mitt skrivbord är så litet så dator skärmen tar upp all plats! Jovisst är dator skärmen rätt stor också men inte så stor. Hyllorna på den tar upp as mycket plats också. Dessutom har jag haft det sen jag var typ 9. Det känns som att jag behöver en förändring i rummet! Jag är absolut inte nöjd med det! Ajaj får tjata lite på pappa, eller så hoppas jag att de kan hitta nåt hus snart så att jag kan gör om rummet helt!


Skriver mer imorgon! 

   Tog bara en random bild som utfyllnadsbild!


Hare bra!

Av Veronica Johnsson - 13 augusti 2011 11:31

Godmorgon!


Sitter hemma hos Linnéa och väntar på att hon ska duscha klart så att jag kan hopp in sedan. Medans jag väntar så laddar jag in en massa bilder på Eric Saade från när vi var på Allsången!   De bilderna vart MYCKET bättre än mina!  


Efter lunch så ska vi med hennes föräldrar till Ikea och köpa saker till Linnéas lägenhet som hon ska flytta till på lördag, den ligger i Växsjö och anledningen att hon ska flytta dit är att hon ska gå på skanska gymnasiet som ligger där... Lite sådär halvtråkigt! :/ Kommer saknar henne mycket! Men jag kommer såklart att hälsa på henne!   


Jag sover hos Linnéa en natt till så det kanske inte blir så mycket mer bloggande idag men annars så skriver jag mer imorgon!


Hare bra sålänge!


  En av bilderna som Linnéa har tagit!   

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards