Veronica

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Veronica Johnsson - 25 augusti 2011 19:44

"Det finns en väg från hjärta till hjärta."


Medans jag väntar på att plattången ska bli varm så sitter jag och dunkar musik, b.la denna:

Den här låten är så sjukt skön att lyssna på! hahah!


Hare bra!  

Av Veronica Johnsson - 25 augusti 2011 17:05

Yo bloggen! ligger just nu i fotöljen med datorn i knät och snackar med några skönare lirare fb och skype. Alexandra och jag har bestämt att vi ska shoppa nästa lördag (den 3de typ)!   De är näääjjs!! för jag need some new stuff! :P 


Idag har varit en sisådär najs dag, åt lunch på nått cafe eller nåt med Linnéa, Filip och Fredrik eller Ariel och bäng bulan!  

Käkade köttbullar med sallad istället för potatis mos, eftersom det är mjölk i det. De andra åt pannkakor, jag är fett sad för att jag är mjölk allergisk!! Vill också ha pannkakor!!! :/  Och allt annat med mjölk i! Köttbullar o sallad är inte särskilt gott!


Men nu ska jag fixa käk, så hare bra!


   utfyllnadsbild! (tagen på en ö utanför ingmarsö!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards