Veronica

Alla inlägg under augusti 2011

Av Veronica Johnsson - 27 augusti 2011 13:47

Halloj! Har suttit de senaste 2 timmarna och lärt mig lite om photoshop (laptopen jag fick från skolan har det inlaggt )  och gjort en header, den blev rätt ok för att det är första gånger ever jag gör en header, eller något annat, i photoshop. Jag ska göra en lite snyggare nångång men just nu har jag inte tid eftersom att jag ska vara hos mamma vid 17 och jag har inte käkat eller något sånt. Men jag tänkte lägga ut den så att jag skulle se hur den såg ut i bloggen och det vart rätt bra, de är lite grejer som vart lite dåligt men ska som sagt försöka göra en bättre snart!


Men hare bra! Skriver nog när jag kommer hem från mamma!  

Av Veronica Johnsson - 26 augusti 2011 21:45


1. Är du singel?: Jepp

2. Är du lycklig?: Man ska inte klaga..  
3. Är du uttråkad?: eehh, jaaa :p
4. Är du ledsen?: Nej, inte just nu
5. Är du svensk?: yes box!
6. Är du cool?: Coolaste människan i världen! ;) Nejmen, jag venne..
7. Är du från Irland?: öhh, nej?

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Vet inte faktiskt, både jag och nej
2. Har du någon gång blivit sårad?: Japp men inte av killar...
3. Har du någonsin tänkt på samma kille flera gånger under samma natt?: jaa..
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom?: Hallå? typ blygaste tjejen i världen när det gäller killar o kärlek, så ja!
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: nej
6. Har du haft en hemlig beundrare?: vet inte
7. Är du kär?: Nope
8. Vill du gifta dig när du blir stor?: Om jag träffar nån som jag verkligen gillar ;)
1. Bilddagboken eller lunar?: BDB OFC!
2. Blind eller döv?: Haha, hade faktiskt den här disskutionen får nån vecka sen, och vi kom inte fram till nåt svar, båda har nackdelar...
3. Katter eller hundar?: Jag har katter, men jag måste ändå säga hundar, sorry cats! :p
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: självklart några få, jag har haft alldeles för mycket problem med att förlita mig på folk som sedan sviker mig totalt..
5. Coca-Cola eller Pepsi?: Cola!!! OFC!
6. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Vet inte.. båda kan vara kul..
7. Pengar eller lycka?: Lycka! 
8. Dag eller natt?: Båda!
9. Facebook eller mobil?: Fb!
1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? Nope, duktigt flicka på mig! ;)
2. Brutit något?: nej
3. Gjort nåt du ångrar?: Vem har inte?
4. Hoppat Bungee Jump?: Nej fyfan! åker inte ens bergochdal banan!
5. Ljugit för någon du tycker om?: Ja :/
6. Ätit en hel tårta?: Mår illa av bara tanken..
7. Gjort bort dig offentligt? Haha, skulle inte förvåna mig!
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: Haha, mitt senaste ex var ifrån 1
:an och har inte träffat honom sen dess då... tror inte det va... 
9. Gråtit när ett husdjur dog?: Ja, det är ju som att en kompis dör typ! :(
1. Telefonsamtalet du gjorde: Alexandra
2. Telefonsamtalet du fick: Daddy
3. Personen du var med: Min bonus syrra
4. Roligaste grejen som hänt: Haha, kommer inte ihåg xP
5. Personen du smsade: Alexandra
6. Personen du fick sms av: same same
7. Personen du tänkte på: Alexandra eftersom att jag skrev henne nyss ;)
8. Du skrev till på facebook: Linnéa F
9. Du kommenterade: vet inte..
10. Du tillbringade natten med: Linnéa K
11. Du kramade: Linnéa F
Btw imorgon kommer Danny till huddinge C gissa om jag ska vara där?  
   

Av Veronica Johnsson - 26 augusti 2011 21:45


1. Är du singel?: Jepp

2. Är du lycklig?: Man ska inte klaga..  
3. Är du uttråkad?: eehh, jaaa :p
4. Är du ledsen?: Nej, inte just nu
5. Är du svensk?: yes box!
6. Är du cool?: Coolaste människan i världen! ;) Nejmen, jag venne..
7. Är du från Irland?: öhh, nej?

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Vet inte faktiskt, både jag och nej
2. Har du någon gång blivit sårad?: Japp men inte av killar...
3. Har du någonsin tänkt på samma kille flera gånger under samma natt?: jaa..
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom?: Hallå? typ blygaste tjejen i världen när det gäller killar o kärlek, så ja!
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: nej
6. Har du haft en hemlig beundrare?: vet inte
7. Är du kär?: Nope
8. Vill du gifta dig när du blir stor?: Om jag träffar nån som jag verkligen gillar ;)
1. Bilddagboken eller lunar?: BDB OFC!
2. Blind eller döv?: Haha, hade faktiskt den här disskutionen får nån vecka sen, och vi kom inte fram till nåt svar, båda har nackdelar...
3. Katter eller hundar?: Jag har katter, men jag måste ändå säga hundar, sorry cats! :p
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: självklart några få, jag har haft alldeles för mycket problem med att förlita mig på folk som sedan sviker mig totalt..
5. Coca-Cola eller Pepsi?: Cola!!! OFC!
6. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Vet inte.. båda kan vara kul..
7. Pengar eller lycka?: Lycka! 
8. Dag eller natt?: Båda!
9. Facebook eller mobil?: Fb!
1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? Nope, duktigt flicka på mig! ;)
2. Brutit något?: nej
3. Gjort nåt du ångrar?: Vem har inte?
4. Hoppat Bungee Jump?: Nej fyfan! åker inte ens bergochdal banan!
5. Ljugit för någon du tycker om?: Ja :/
6. Ätit en hel tårta?: Mår illa av bara tanken..
7. Gjort bort dig offentligt? Haha, skulle inte förvåna mig!
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: Haha, mitt senaste ex var ifrån 1
:an och har inte träffat honom sen dess då... tror inte det va... 
9. Gråtit när ett husdjur dog?: Ja, det är ju som att en kompis dör typ! :(
1. Telefonsamtalet du gjorde: Alexandra
2. Telefonsamtalet du fick: Daddy
3. Personen du var med: Min bonus syrra
4. Roligaste grejen som hänt: Haha, kommer inte ihåg xP
5. Personen du smsade: Alexandra
6. Personen du fick sms av: same same
7. Personen du tänkte på: Alexandra eftersom att jag skrev henne nyss ;)
8. Du skrev till på facebook: Linnéa F
9. Du kommenterade: vet inte..
10. Du tillbringade natten med: Linnéa K
11. Du kramade: Linnéa F
Btw imorgon kommer Danny till huddinge C gissa om jag ska vara där?  
   

Av Veronica Johnsson - 26 augusti 2011 21:45


1. Är du singel?: Jepp

2. Är du lycklig?: Man ska inte klaga..  
3. Är du uttråkad?: eehh, jaaa :p
4. Är du ledsen?: Nej, inte just nu
5. Är du svensk?: yes box!
6. Är du cool?: Coolaste människan i världen! ;) Nejmen, jag venne..
7. Är du från Irland?: öhh, nej?

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Vet inte faktiskt, både jag och nej
2. Har du någon gång blivit sårad?: Japp men inte av killar...
3. Har du någonsin tänkt på samma kille flera gånger under samma natt?: jaa..
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom?: Hallå? typ blygaste tjejen i världen när det gäller killar o kärlek, så ja!
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: nej
6. Har du haft en hemlig beundrare?: vet inte
7. Är du kär?: Nope
8. Vill du gifta dig när du blir stor?: Om jag träffar nån som jag verkligen gillar ;)
1. Bilddagboken eller lunar?: BDB OFC!
2. Blind eller döv?: Haha, hade faktiskt den här disskutionen får nån vecka sen, och vi kom inte fram till nåt svar, båda har nackdelar...
3. Katter eller hundar?: Jag har katter, men jag måste ändå säga hundar, sorry cats! :p
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: självklart några få, jag har haft alldeles för mycket problem med att förlita mig på folk som sedan sviker mig totalt..
5. Coca-Cola eller Pepsi?: Cola!!! OFC!
6. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Vet inte.. båda kan vara kul..
7. Pengar eller lycka?: Lycka! 
8. Dag eller natt?: Båda!
9. Facebook eller mobil?: Fb!
1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? Nope, duktigt flicka på mig! ;)
2. Brutit något?: nej
3. Gjort nåt du ångrar?: Vem har inte?
4. Hoppat Bungee Jump?: Nej fyfan! åker inte ens bergochdal banan!
5. Ljugit för någon du tycker om?: Ja :/
6. Ätit en hel tårta?: Mår illa av bara tanken..
7. Gjort bort dig offentligt? Haha, skulle inte förvåna mig!
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: Haha, mitt senaste ex var ifrån 1
:an och har inte träffat honom sen dess då... tror inte det va... 
9. Gråtit när ett husdjur dog?: Ja, det är ju som att en kompis dör typ! :(
1. Telefonsamtalet du gjorde: Alexandra
2. Telefonsamtalet du fick: Daddy
3. Personen du var med: Min bonus syrra
4. Roligaste grejen som hänt: Haha, kommer inte ihåg xP
5. Personen du smsade: Alexandra
6. Personen du fick sms av: same same
7. Personen du tänkte på: Alexandra eftersom att jag skrev henne nyss ;)
8. Du skrev till på facebook: Linnéa F
9. Du kommenterade: vet inte..
10. Du tillbringade natten med: Linnéa K
11. Du kramade: Linnéa F
Btw imorgon kommer Danny till huddinge C gissa om jag ska vara där?  
   

Av Veronica Johnsson - 26 augusti 2011 19:15

"Framtiden oroar oss, det förflutna håller oss fast. Därför går vi miste om nutiden."

Av Veronica Johnsson - 26 augusti 2011 17:42

Jag fick i mig maten och behöll den som tur var! Och illamåendet har inte kommit tillbaka, eller jag känner mig fortfarande "känslig" i magen men jag mår mycket bättre än i morse och det är ju bra det! Det måste vara något jag ätit eller så eftersom att det typ är borta nu. 


För ett tag sedan satt jag o snackade med David och Alex på skype, man märker att jag inte har gjort någonting idag, allatid när jag jag har varit hemma en hel dag och sen på kvällen eller dagen efter när jag pratar med någon får jag världens överskotts energi och vet knappt vad jag snackar om, haha..

Men jag har precis städat mitt rum och nu sitter jag och dunkar Daft Punks "Technologic" så skön låt!  

Jag just nu!

 

Hare bra bros!


Av Veronica Johnsson - 26 augusti 2011 11:29

Hejsan! Mår ni bra? Själv mår jag inte så super bra. När jag hade ätit frukost i morse och jag skulle åka med Kia till fruängen och ta tunnelbanan (alla tåg var typ försenade) så fick jag ont i magen. På tunnelbanan så började jag att må illa också. Så jag kom till slussen, sen så vände jag tillbaks till Fruängen och åkte hem för jag kände att det inte skulle funka. Jag är så sur att jag blev sjuk just idag, jag vill inte missa några lektioner, det blir bara jobbigt. Plus att vi skulle ha entreprenörskap vilket jag aldrig haft förut så det ville jag gärna va med på första gången.. Men jaja, shit happens!


Men nu har jag sovit ett tag och känner mig bättre och piggare. Men grejen är att jag är rätt hungrig, men jag vet inte om jag vågar äta något. Jag vill inte börja må illa igen... Får se hur jag gör!

Men just nu så ligger jag med laptopen i sängen och spelar lite facebook spel för att fördriva tiden lite! 


Haha, här är ett roligt klipp med komikern Shan Atci som jag kolla på hur många gånger somhelst!:

Av Veronica Johnsson - 25 augusti 2011 19:44

"Det finns en väg från hjärta till hjärta."


Medans jag väntar på att plattången ska bli varm så sitter jag och dunkar musik, b.la denna:

Den här låten är så sjukt skön att lyssna på! hahah!


Hare bra!  

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards