Veronica

Alla inlägg under augusti 2011

Av Veronica Johnsson - 25 augusti 2011 17:05

Yo bloggen! ligger just nu i fotöljen med datorn i knät och snackar med några skönare lirare fb och skype. Alexandra och jag har bestämt att vi ska shoppa nästa lördag (den 3de typ)!   De är näääjjs!! för jag need some new stuff! :P 


Idag har varit en sisådär najs dag, åt lunch på nått cafe eller nåt med Linnéa, Filip och Fredrik eller Ariel och bäng bulan!  

Käkade köttbullar med sallad istället för potatis mos, eftersom det är mjölk i det. De andra åt pannkakor, jag är fett sad för att jag är mjölk allergisk!! Vill också ha pannkakor!!! :/  Och allt annat med mjölk i! Köttbullar o sallad är inte särskilt gott!


Men nu ska jag fixa käk, så hare bra!


   utfyllnadsbild! (tagen på en ö utanför ingmarsö!

Av Veronica Johnsson - 24 augusti 2011 19:35

Haha, ligger i sängen och tittar på humor programmet "Full Frys"! Det är as kul och ligger här och små fnissar för  mig själv.  De som inte har sett det, se det!! As kul! 


  


 Nu ska jag äta middag! 


Hare bra!

Av Veronica Johnsson - 24 augusti 2011 17:47

Ja, jag har beslut ångest... igen typ...


Eric Saade, har ju konsert på grönan imorgon 20.00 och jag vill jätte gärna gå... MEN det är ju skola och allt, jag menar ska upp halv 7 på fredag och konserten slutar typ halv tio sen tar det typ e timma att ta sig hem. Så är hemma vid 11, och om jag går och lägger mig senare än 10 så vet jag att jag är DÖD dagen efter. Sen så är det ridning imorgon också som jag missar om jag ska på konserten, vi har terräng och det vill jag gärna vara med på plus att jag måste typ spara mina pengar eftersom att jag har en del saker jag behöver införskaffa, kommer vara fattig i slutet av månaden... Jag vill så gärna gå!! Men tror också att efetrsom att jag är lite förkyld så kommer jag inte palla det. Åhh jag som var så taggad!  Tror inte jag går på konserten.. Men jag får ju rida imorogn istället och det är jag också super taggad på eftersom att vi har terräng!


Jag får tänka positivt! Det kommer troligen fler konserter plus att jag har sett honom både på rix fm festivalen och allsång på skansen, och som sagt är det nog inte sista gången han har konsert i stockholm! Haha så ser man i tidningarna på fredag: "Eric Saade skadat typ halsmandlarna, kan inte sjunga mer..." Jag skulle ba: "NOOOOOOOOO" haha!   


Var tvungen att skriva av det här, jag vet att det är totalt ointressant igentligen! ^^


Hare bra!

     

Av Veronica Johnsson - 24 augusti 2011 17:12

"Att vara vuxen är att vara ensam."

Av Veronica Johnsson - 24 augusti 2011 15:39

...Look:

   T-shirt från H&M Och Jeans från Gina Tricot



  Min laptop!  Och nej, det är inte jag som leker med leksaks bilar, det är min brorsons! ^^


Hare bra! 

Av Veronica Johnsson - 24 augusti 2011 14:42

Hello! Är hemm från skolan, fick sluta tidigare idag me, fett skönt! Idag är jag inte lika slut som igår. Det var därför jag inte bloggade mer igår, jag var helt borta och slut! Men nu känner jag mig piggare! 

Idag har vi haf matte, svenska och Branchkunskap. Nice nice! Läraren för branchkunskap är fett skön!  


Men nu måste jag städa mitt rum som är , som jag säger, i ett organiserat kaos!^^


Ciao! Hare bra!

   Utfyllnads bild, tagen på kolmården i somras!

Av Veronica Johnsson - 23 augusti 2011 17:47

Tjolahoppsan! Skriver för första gången från min laptop som jag fick från skolan!  Fixar lite med den, samtidigt som jag dunkar musik, eller dunkar och dunkar... Det är inte den bästa basen på den här datorn men iallafall! 


Idag har dagen inte varit så lång men tröttsam. Idag var ju första dagen vi hade lektioner. Vi hade typ genomgångar i varje ämnen, typ vad kursen handlar om, vad vi kommer att göra osv. Vi fick också göra en diagnos i matte, usch! Jag har verkligen inte blivit bättre på matte under sommaren -.- Jag får prata med läraren snart, så att han vet hur det ligger till! På lunchen så åt vi på Sandys, jag tog en jätte god sub med curry röra i, fätt gott! Det ska jag äta fler gånger! Det var mjölk fritt ocksåp, vilket är ett plus för mig!


Imorgon så börjar vi vid 9 igen och slutar 14.10 Vi har bara 3 lektioner alltså.. Fett skönt! Jag är helt slut och har lite iont i huvudet. Den skolan vi går i är ju ny byggd, vi är de första som går där, istället för i stora skolan. Så det finns ingen färg där, allt är bara vitt och man får ont i huvudet av det. ACn har helelr inte kommit i klassrummen, så vår klass på typ 30 elever gör att det blir rätt varmt och kvavt i klassrummen. Men det ska typ komma igång under veckan och skolan håller på att samla ihop ett gäng elever som ska bestäma hur det ska se ut i skolan. Så det ska bli skönt att få lite färg, och någonstans att sitta! Idag har vi suttit på golvet mellan lektionerna liksom ^^


Jag börjar bli förkyld också, min brorson var ju här hela helgen och han blev sjuk igår så jag antar att jag (och pappa) har smittats av honom. Kul att vara sjuk nu liksom! -.- Jaja, får försöka göra det bästa av situationen!


 


Hare bra!

Av Veronica Johnsson - 22 augusti 2011 15:24

Hejsan! Nu är jag hemma från första skoldagen på NTI. Det gick bra och det värkar vara en bra skola, men fräscha lokaler osv. Imorgon ska vi få våra datorer!  Klassen värkar också bra. Träffade en tjej där som heter Linnéa, hon värkar vara jätte schyst!   Imorgon ska vi gå efter schemat och vi börjar vid 9. Det är fett soft på fredagar, då slutar vi 11.40!   


När vi skulle hänga på låsen på skåpen så märkte jag att mitt lås var typ för stort elelr något så det gick inte in i lås kolven, jag hade fått ett asbra lås av pappa. Men jaja... -.-


Så ska antagligen cykla iväg till en butik som säljer lås snart och skaffa en lås som får plats i kolven!


   En lite random bild som uttfyllnads bild! (tagen på en ö utan för Ingmarsö)

Hare bra!   

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards