Veronica

Alla inlägg under februari 2011

Av Veronica Johnsson - 11 februari 2011 11:34

Vi har en födelsedag att fira här i bloggen!


Taylor Lautner fyller 19 år idag! (ja, jag är ett fan av Taylor Lautner!)

Det måste ju firas!!   


    

Grattis Taylor!

Av Veronica Johnsson - 11 februari 2011 10:27

Godmorgon kära bloggläsare!


Tänkte lägga upp ettvideo inlägg, men det vart bara en bild och snett... 


Aja, Igår kom jag hem typ halv 9, så då orkade jag inte blogga. Men red iallfall Symfonie igår  ! Det gick bra, lite stelt, måste lära mig att slappna av. Vi skulle flytta dem åt sidan in mot mitten (vet inte vad det heter när man gör så, suger på namn på olika grejer) först gick det inte så bra, en sen så sa Bettan åt oss att ta upp stigbyglarna, och då gick det MYCKET bättre. Men det gick helt ok, och ett plus i kanten för Linnéa som orkade följa med mig till stallet i det här vädret, tack!   


Btw så börjar jag bli riktigt trött på det här vädret! När jag gick från skolan igår och såg hur mycket snö det var ute då kände jag ungefär så här :

    ... Ungefär iallfall.


Aja, Här kommer en bild på Symfonie iallfal, bir typ deprimerad av bilden, det är ju sommar!!:

Bästa hästen!!  

// Veronica
 
  

Av Veronica Johnsson - 9 februari 2011 18:58

Sitter och pluggar bild historia, det ärverkligen det tråkigaste som finns!


Men ni får dagens och gårdagens outfit.


Gårdagens: 

     Kofta - VILA

Jeans - Cubus

Linne - Gina Tricot


Dagens:


    

Jag vet as dåliga bilder, men ljuset ville inte sammarbeta.


Topp - H&M

"Väst" - H&M

Linne - Gina Tricot 

Jeans - Cubus

Armband - Olika


// Veronica

Av Veronica Johnsson - 8 februari 2011 17:23


Vill ni ha gratis Spotify premium? 


Gå då in på den här sidan: http://www.GratisSpotifyPremium.com!


Med Spotify Premium får du:

 # Spotify på mobilen

# Offline mode på spellistorna

# Ingen Reklam 

# lyssna på hur mycket musik som helst

# Bättre ljud kvalité (320 kbps)


  


// Veronica

Av Veronica Johnsson - 8 februari 2011 16:57


Idag är det ingen vanlig dag för det är Linnéas födelsedag.

Hurra! Hurra! Hurra!     


Linnéa   Jag o Linnéa   


Idag fyller världens bästa Linnéa 16 år, jag tycker att vi säger ett stort fet GRATTIS till henne!!   

Av Veronica Johnsson - 8 februari 2011 16:13

Hejsan!


Kom hem från läkaren för typ 2 timmar sedan, och nu har jag tränat och gjort spanska så nu sitter jag å lyssnar på musik och kollar lite bloggar. 


Idag hade vi ju Nationella Prov i svenska, och det var mycket enklare än vad jag trodde att det skulle vara. Jag var bara lite seg i början, men sen så släppte det. Så det gick väl helt ok. 

Har gått runt med blöta skor hela dagen, för jag kollade inte ut genom fönstret i morse och kollade vad det var för väder. Så tog på mig ett par sneakers, som inte är så jätte vatten täta. Vart blöt om fötterna redan efter typ 3 minuter, illa illa! Det är inte mys att gå runt med blöta fötter hela dagen! 

Imorgon måste jag se vad det är för väder innan jag väljer skor!


Vi hörs senare!


   Ge mig sommar, är så trött på den här vintern nu!!   (Bild från i somras)

// Veronica

Av Veronica Johnsson - 7 februari 2011 19:15

    Så här ser jag ut idag då :


Skjorta - H&M 

T-shirt - H&M

Jeans - Forever 21 (USA)

Armaband - Fick i julklapp

// Veronica

Av Veronica Johnsson - 7 februari 2011 18:37

God kväll!


Har nyss kollat på melodifestivalen som jag spelade in, eftersom att jag inte såg den i lördags. Har redan fått Dannys låt "In The Club" på hjärnan xD. Men det var bara Pernilla Andersson och Danny som hade en cool koreografi, alla andra hade typ as konstiga. 


Aja, idag så har jag såklart varit i skolan, men efter skolan gick jag hem till Alexandra, vi fotade bilder till designen  . Så vi ska bara göra den, han inte idag eftersom att hon skulle iväg å rida. Men vi får se när den kommer upp .


Annars så har det varit en chill dag, sköna lektioner och så... Imorgon har vi däremot Nationella prov i Svenska, hoppas att det går bra! 


Men ni får dagens outfit snart! 


  Danny var as bra!   


// Veronica

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards