Veronica

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Veronica Johnsson - 12 februari 2011 21:11

Hejsan!


Kom nyss hem från stan, har varit på bio med Alexandra, han inte skriva innan, det var ett ganska snabbt beslut och jag ahde väldigt brottom.

Men vi såg "Trassel", fy f*n vad bra den var, så jäkla klockren!!  Såg den i 3D också, det var inte så jätte mycket 3D effekter, men det var coolare iallfall! 


Tycker verkligen att dem som inte har sett den ska se den, den är värd varenda spänn! 


Men nu sitter jag och kollar på melodifestivalen, igentligen är det inte ens värt att kolla på det, det blir bara dåligare och dåligare bidrag.


Men aja, nu ska jag fortsätta kolla.


 

   4/5 V:n


  


Av Veronica Johnsson - 12 februari 2011 13:44

                      

  

Av Veronica Johnsson - 12 februari 2011 12:48

Hejsan! 


Idag är det lördag, och jag har typ bara suttit och pluggat. Har pluggat spanska och so. Kan nästan spanskan, måste bara öva lite till .

Har fotat lite också och testat vilken kamera som är bäst, min sony cyber shot eller Canon ixus. Men det är då knepigt. Jag fotade två olika blombuketter, och på ena vart Cybershotens bilder bäst och på ena vart Canons lite bättre. Så vet inte vilken jag ska använda, får väl gå runt med båda  .


Bilder kommer i ett annat inlägg, det är så segt att ladda upp.


   Här får ni en på mig.

   


Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards