Veronica

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Veronica Johnsson - 2 februari 2011 19:56


Haha, jag tänkte lägga upp dagens outfit nu, men när jag tog på mig mjukisbyxorna och en chill tröja, att jag inte fotat något till dagens out fit, haha. Lite fail sådär. Men ni får helt enkelt klara er utan det idag!


Men ja, nu har jag ätit mat och duschat så nu är jag fräsch igen. Dä najs!

Just nu sitter jag o lyssnar på musik, ovanligt liksom!?


Imorgon är det ridning, hoppning, jag väljer typ 2:a. Vilket är bra, men jag vet absolut inte vem jag vill hoppa!! Kanske Nala, asså jag har typ inte hoppat alls många ponnysar på BRS. Ni som går på BRS kanske kan ge några förslag, jag har ingen aning om vem jag vill ha, vem är rolig att hoppa, inte för pigg häst bara (har lite fart rädsla).


  

// Veronica



Av Veronica Johnsson - 2 februari 2011 18:38

Ja, vad ska jag säga, han är grym!

Jag älskar alla låtar han gjort, och han sjunger så jäkla bra! Jag tycker att han har en väldigt speciell röst.


Jag sitter och typ lyssnar sönder hans låtar, men dem blir inte dåliga. Det är få låtar som jag kan lyssna på en längre tid, jag brukar tycka att låtarna är as bra första gångerna jag hör dem, sen blir dem uttjatade. Men alla hans låtar s'lyssnar jag på om och om igen, särskilt "Grenade", love that song!!


Jag älskar den här videon också, ta en titt, vettja!  

Av Veronica Johnsson - 2 februari 2011 17:52

Jao, idag är det onsdag, och det har varit en riktigt seg dag!

Först så hade vi inge Hemkunskap, läraren var sjuk. Och den lektionen är i typ 2 timmar, så vi hade typ TTF. Sen så skulle jag ha matte, men då kom inte läraren, så satt och gjorde ingenting (eller jo räknade lite matte) igen och sen så hade vi SO och sen spanska, så den här dagen har varit suuper seg. Gillar inte onsdagar, de är sega.


Sen när jag precis hade kommit hem så kommer Zak och säger att måste handla mat, skulle ha gjort det, men sen sa Zak att han skulle göra det, men han hade tydligen krockat med bilen, så nu är det bye bye bilen! Så då fick jag gå och handla och fram tills nu har jag suttit och gjort SO. Onsdagar är den drygaste dagen på hela veckan. Jaja, borde kanske inte klaga, jag behövde inte krocka med en bil. Fyfan vad läskigt det måste vara att krocka!   


Nej nu ska vi vara positiva här, är nästan klar med SO:n , det är bra!


Jag känner att jag bara skriver en massa onödigt här, det är ett under om någon ens kommer läsa ända hit ner. Men nu ska jag snart äta.


Dagens Outfit kommer upp inomkort! :P


 


// Veronica   

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards