Veronica

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Veronica Johnsson - 11 februari 2011 20:28

God kväll!


Sedan jag skrev förut så har det inte hänt så mycket, var och handlade godis och hyrde en film, "Beck - Levande begravd", i Stuvsta. Jag är ett riktigt Beck fan, och den filmen är den sista. Den var bra, men hemsk, USCH så hemsk den var, jag ni hör väl på namnet att det var folk som vart levande begravda, jag har cellskräck som f*n, jag kan knappt ha ett täcke över huvudet och jag hatar när någon håller fast mig, jag tycker att det är det hemskaste som finns!

Men den var as bra ', synd att det var sista filmen bara, dem var ju så bra!


Men annars så har jag gjort lite so och så idag. Beställde lite kläder från H&M idag. Jag har sagt förut att jag inte skulle shoppa eller handla något förens min födelse dag den 31 Mars, men nu har jag inte shoppat sedan i december och jag lovade mig själv att ocm jag köper dem här kläderna så ska jag försöka att inte äta godis på så länge jag kan, minst 2 veckor (personliga skäl, och absolut inte för att jag tycker att jag är "förstor" eller något, jag tycker att jag är normal byggd, och det handlar inte om det! Bara så att ni vet  ) så de godisarna jag har kvar i min godis påse, blir dem sista på några veckor. 


Men nu ska jag kolla lite bloggar, hörs senare eller imorgon!


Det vart lite våriga kläder med mycket färger  :


  

Och filmen får:

    5/5  V:n 

   

Av Veronica Johnsson - 11 februari 2011 11:34

Vi har en födelsedag att fira här i bloggen!


Taylor Lautner fyller 19 år idag! (ja, jag är ett fan av Taylor Lautner!)

Det måste ju firas!!   


    

Grattis Taylor!

Av Veronica Johnsson - 11 februari 2011 10:27

Godmorgon kära bloggläsare!


Tänkte lägga upp ettvideo inlägg, men det vart bara en bild och snett... 


Aja, Igår kom jag hem typ halv 9, så då orkade jag inte blogga. Men red iallfall Symfonie igår  ! Det gick bra, lite stelt, måste lära mig att slappna av. Vi skulle flytta dem åt sidan in mot mitten (vet inte vad det heter när man gör så, suger på namn på olika grejer) först gick det inte så bra, en sen så sa Bettan åt oss att ta upp stigbyglarna, och då gick det MYCKET bättre. Men det gick helt ok, och ett plus i kanten för Linnéa som orkade följa med mig till stallet i det här vädret, tack!   


Btw så börjar jag bli riktigt trött på det här vädret! När jag gick från skolan igår och såg hur mycket snö det var ute då kände jag ungefär så här :

    ... Ungefär iallfall.


Aja, Här kommer en bild på Symfonie iallfal, bir typ deprimerad av bilden, det är ju sommar!!:

Bästa hästen!!  

// Veronica
 
  

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards