Veronica

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Veronica Johnsson - 14 februari 2011 20:35

Sitter och letar efter kläning till 9:ornas bal, vet att det är långt kvar, men det är lika bra att börja nu, för helt plötsligt står man där utan kläning, eller utann att veta vad man ska ha på sig dagen innan typ. Men jag vill inte ha någon puttig nuttig kläning, vill egentligen inte ens ha kläning, Jag kan bara ha kläning på sommaren som vardags kläder elr ngt inte på fest/bal. Jag känner mig mer hemma i jeans/ byxor.


Men någon som vet någon bra hemsida med typ coola kläningar, eller någon som har tips på annat man kan ha på sig? säg gärna till, behöver verkligen hjälp!

Skulle verkligen uppskattas!


  

Av Veronica Johnsson - 14 februari 2011 19:41

God kväll!


Sitter just nu och lyssnar på musik, Nickelback för tillfället.

Men läste precis upp min text som jag ska redovisa imorgon på spanskan, och jag tror att det kommer att gå bra. Så det är najs!

Men när jag kom hem idag så gjorde jag lite varmchoklad, det var mums mums!

Och sen så pluggade jag lite. 


För ett tag sedan så letade jag fram ett par skridskor, trodde inte att vi hade några men jag hittade några bra skridskor, men jag har däremot ingen hjälm... det är bra! Nej men får kanske låna av Emmy  . Får se hur det går att åka sen bara, haha, kommer säkert att gå åt helvete  .


    

Mina coola skridskor!  


Det var allt för nu, bye!

   



Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards