Veronica

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Veronica Johnsson - 24 februari 2011 20:58

       

Hanna är en person jag vill träffa just nu, för vi har inte träffats sedan i somras tror jag och jag saknar henne. Vi har förökt att träffas någon gång men det har alltid kommit något ivägen . Får se till att hitta på något nu under sportlovet!  


  

Av Veronica Johnsson - 24 februari 2011 20:17

Hejsan!


Ni vet inte på hur bra humör jag är just nu! Jag kom nyss hem från stallet där jag red Lussan. Hon var inte alls som jag kom ihåg sedan jag red henne förra gången. Hon var mycket roligare idag!

Jag skulle igentligen inte ha ridit idag, för behövde plugga NO, vi harNO prov imorgon och jag kan typ inget, hehe... Men vi fick sluta tidigare, så när jag hde lästa klart alla papper, så var klockan bara 3 och jag väljer halv 6 så jag tänkte nu när jag har pluggat så kan jag ju åka o rida, så det gjorde jag och det var ju tur det!

Det enda som inte gick så jätte bra idag var skänkel vikningarna och att jag hela tiden låg bakom arabella, och arabella var SEG! så körde in i baken på henne hela tiden typ (inte bokstavligt talat) och hittade ingen bättre plats så fick gå bakom henne. Ibörjan så blev det lite spänt, jag hatar att jag alltid ska spänna mig så mycket, imorse vaknade jag med att jag hade ont i käken för att jag hade bitit ihop så hårt, men sista kvarten när vi började att galoppera så släppte det lite, jag slappnade av mer och jag kände att lussan gjorde det också. Är inte helt säkert men tror att hon gick lite i form på slutet. Jag har ALDRIG fått en häst att gå i form förut (utan inspäningar) så vart lite glad över det, men är fortfarande inte säker, jag vet inte riktigt säker hur man känner när dem fejkar eller inte. Haha, vad jag har skrivit på kom jag på nu, undrar om någon ens orkar läsa det här... Men är så himla glad just nu! Så då måste man skriva av sig och jag vill alltid sprida min glädje om jag är glad .


Nu ska jag sluta skriva så vi hörs imorgon!


  

Lussan(Lucien)   Har hittat en ny favorit!

Bild tagen idag.... Haha, gick någon på den? Det hoppas jag inte, nej den är tagen i somras! (Jag har så SJUKT dålig humor när jag är pigg och trött samtidigt!!!!! HAHA!!)


Sorry för min lilla flummighet, nu stämplar jag ut för dagen och ska gå och lägga mig och läsa!


  

Av Veronica Johnsson - 24 februari 2011 07:23

God morgon! Sitter i soffan och bloggar från ipoden, brukar aldrig hinna blogga annars, men idag var jag snabb!Det är typ piss kallt ute och jag vill verkligen inte gå ut! Längtar till sportlovet, då kan man sova, skojar inte om att jag ska sova hela lovet! Fett najs! Sitter o kollar på vakna med the vocie, det är fett kul, kollar alltid på det på morgonen. Men nu måste jag dra! Hörs senare, om jag överlever dagen det vill säga! // Veronica

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards