Veronica

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Veronica Johnsson - 22 februari 2011 18:33

Jag läste ju en bok som heter "Skuggvarelser" och nu har jag läst lite mer en hälften av boken och jag har fortfarande inte kommit in i den, eller jag tycker inte att den är något interresant, så nu har jag lagt undan den och i lördags köpte jag den första delen av House Of Night serien "Vampyrens Märke" och den fastnade jag i från första sidan, har tyvärr inte hunnit läsa så mycket ur den, men än så länge verkar den vara väldigt bra!


Så med tanke på att jag la undan "Skuggvarelser" så kommer jag heller inte att läsa uppföljaren "Blodets Röst" så då blir det 2 mindre böcker på bok listan som jag ska läsa. Nu är det "bara" typ 20 böcker kvar, haha! 


                                                                                                                                                                       


Idag så har dagen varit lite sådär halv sur... Det började med att skåpdörren som tidigare suttit på bara 3 skruvar, och idag 1 skruv låsnade, så jag fick ringa Linnéa i panik och pratade med en lärare. Så när Linnéa kom så gick vi till vaktmästaren och sa att vår skåpdörr hade lossnat. Så han fixade den så nu är det helt nya spikar och den är helt fast satt. och med den starten på skoldagen så vart jag lite små sur på morgonen. Men sen när vi körde Zumba (en dans grej) på idrotten så vart det mycket bättre! Det var jätte kul att dansa Zumba!  På Fredag ska vi dansa afro- dans, det verkar också vara kul, det är fart och så i det och jag gillar när dans går fort, det ska inte vara en liten vals liksom.


Ja, det var allt jag hade på hjärtat, vi hörs!


  

     

Av Veronica Johnsson - 22 februari 2011 14:54

Hejsan!


Ska byta om nu sen så ska jag köra ett Yoga pass framför tv:n. Det är fett bra för mig efetrsom att jag har så osmidiga muskler. 


Skulle även ha tagit en dagens outfit bild, men så vart det inte för min kamera är urladdad . Men har mitt nya gröna linne, mina Jeans från Cubus och min svarta tjock tröja från New Yorker, ifall ni vill veta.


Hade ju halvstudie dag idag, vilket var riktigt skönt! Har pluggat lite, men efter en timmes pluggande så gjorde jag varm choklad och satte mig och tittade på ett avsnitt av "Vampire Diaries", så bra serie!


Men nu ska jag köra Yoga, Hörs!

   

   

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards