Veronica

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Veronica Johnsson - 18 februari 2011 20:52

Har nyss ätit mat, och jag bestämde mig för att göra kladdkaka, men!! Vi har typ inga ingredienser, så det bidde ingen kladdkaka . Får väl göra lite popcorn sedan   .


Men spelade ju badminton idag och det gick bra, jag har typ en grej, först är jag as pigg i typ en kvart - Tjugo minuter, sen så är jag typ as trött och orkar knapp springa efter bollen, sen den sista kvarten - tio minutrarna så är jag as flum. Det är så varje gång jag spelar. Det är lite störande att jag blir trött sådär mitt i spelet och sen typ över flum, haha!

Aja igår var det ju ridning, hade uppsutten teori på Falken, vi hade en häst två och två. Vi skulle rida med inspäningar för att få känna hur det känns när hästen går i form. Det gick verkligen inte bra! Vill inte ens skriva om det här för det är nästan pinsamt hur dåligt det gick. men men, man kan ju inte vara bra på allt, även fast jag är bra på det mesta....  (joke).


Jag kom nyss på att jag vill ha en kopp med varm choklad så nu ska jag göra det   

bye bye!


  

Jag hatar att rida Falken! Tur att han är så söt, annars hade jag hatat honom också.


  

Av Veronica Johnsson - 18 februari 2011 19:37

Dagens Style:


  

Väst - H&M

T-shirt - Fått av Linnéa, men tror New Yorker

Linne - Gina Tricot

Jeans - Cubus


Bloggar mer senare!


P.S Mina kläder som jag beställde har kommit nu, så ska hämta paketet efter vi har ätit middag  D.S


  

Av Veronica Johnsson - 18 februari 2011 06:56

Godmorgon!Idag är det fredag, vilket är jäkligt skönt. Igår nä jag kom hem så åt jag bara mat och så duschade jag, sen gick jag och la mig, då var klockan typ 21, och nu är jag jätte ut vilad och pigg för första gången på hela vintern. Det är jätte skönt att vara pigg och så! Bloggar mera i kväll. Ha en bra fredag! Bloggar från ipoden så texten kanske åker ihop. Plus att jag inte kan lägga in någon bild. Hörs senare! // Veronica

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards