Veronica

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Veronica Johnsson - 13 februari 2011 20:38

Såg nyss på "Vampire Suck", den var verkligen inte så bra som jag hade trott, den vart knappt rolig, var bara lång tråkig. Det enda roliga var det man hade sett på trailern. 


Diss:

      1/5 V:n 


  

Av Veronica Johnsson - 13 februari 2011 13:14

Hej!


Idag är det söndag, och jag vet absolut inte vad jag ska hitta på idag, ska väl ta och gå ut och gå en sväng sen så måste jag plugga NO och Bild, har prov v.8 på det, båda är super tråkiga och tråkigast är nog bilden, vi har bild historia. Jag har läst häftet 1 gång så kanske ska läsa igenom det igen, hehe  .... Kommer nästan inte ihåg någonting, men det är väl bara att sätta igång.


Men vad ska hni göra idag? Slappa? Jag har lust att typ bara gå och lägga mig igen, men måste plugga...


Vi hörs!


  

Vill ha sommar igen! (Bild tagen i somras)


  

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards