Veronica

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Veronica Johnsson - 6 februari 2011 19:46

Skrev nyss ett inlägg men som vanligt så ska min dator cp:a så det försvann... Kul dator, kul dator!


Nej men, ville typ bara säga att jag inte gjort så mycket idag, därför har jag inte bloggat tidigare. 

Jack och Timmie var här och jag var typ ute och gick i 45 min, det var typ dagens höjdpunkter.


Men nu ska jag snart kolla på Solsidan. 

Jag är på Tv idag förresten, jag är publik i TV programmet "Minuten" som går idag 20.00 på svt 1, tyvärr krockar det med Solsidan, men jag spelar in "Minuten".

Jag sitter där alla deltagare kommer in, till höger 2 eller 3 de raden nere från, orange/ mörkorange tröja, med typ starnd motiv eller ngt, för er som vill veta   

Bilder från igår!

          Coolingen Jack!                 Pappa o Kia   


Men vi hörs! 


// Veronica


Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards