Veronica

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Veronica Johnsson - 4 februari 2011 21:51

Hejsan!


Jag vet att jag inte bloggade igår, men jag orkade verkligen inte när jag kom hem. Det enda jag gjorde när jag kom hem var att äta,  titta på tv och duscha. Sen så gick jag o la mig, för var så sjukt trött!


Men jag red iallfall Ivan igår, hade hoppning, jag ville faktisk ha Ivan, för han är ganska roliga bara man får igång honom. Han hade as bra bjudning på dom 2 sista hindrena. Kanske inte Mr Bean bjudning, men normal. Så jag är jätte nöjd med den ridlektionen. 


Idag så är det fredag, äntligen! Det har både vart en seg och en ganska skön dag, seg för att man längtar tills man sluta så att helgen kan börja. Och skön för att det är sköna lektioner på fredagar. Vi hade iof prov idag, men provet var lätt. Haha, idag på gympan så ramlade fönstret ner!! Haha, nej jag skojar inte, hela ramen och allt bara ramlade ner som om någon hade petat ut det ur väggen, eller a ni kanske fattar vad jag menar. Det läskigaste var att jag och Alex stod typ 6 meter i från det, hade vi stått närmre så kunde vi ha fått fönstret på oss! Fatta vad läskig, sket nästa på mig, haha nee, inte riktigt men nästan.

Idag efter skolan så åkte jag till Huddinge C och köpte present till Linnéa som fyller 16 år på tisdag  . Köpte också en väska, vilket var väldigt bra, har inga väskor som är tillräckligt stora. Köpte en sån som jag hade förut (får se sen).

Men åkte och spelade badminton sen. Spelade i 2 timmar!!! Skojar inte att jag är trött nu! Först så spelade jag med Jake och hans kompis, sen så kom pappas jobbar kompis och skulle vara med, och dem fortsatte till pappa spelat klart bandyn, så ja... det vart 2 timmar. Ofta jag orkade liksom xD


Gud vilka långa inlägg jag skriver, haha.

Aja nu ska jag typ sova, är DÖDS trött efter 2 timmars badminton!


  

Dagens Outfit (ursäkta mitt trötta ansikte, men det blir så när man har spelat badminton så pass länge)


  

Väskan


// Veronica

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards