Veronica

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Veronica Johnsson - 20 februari 2011 15:31

Hej!


Han inte skriva igår innan jag drog till Linnéa, men lägger ut outfiten senare .


Men igår hade vi jätte kul, vi gjorde tacos och satt och snackade skit. Sen så spelade vi kort och lyssnade på gamla melodifestivallåtar, gud vad mycket bättre alla låtar var förr. Sen så såg vi självklart på melodifestivalen, elr jag tvingade Alexandra och Linnéa  . Det var inga sådär super dåliga igår men heller inte så jätte bra, men Eric Saade var klart bäst. Ja, jag är ett Saade fan, elr fan och fan, jag tycker om hans musik, men jag bryr mig inte om vad andra tycker. Tänker inte ändra mig bara för att andra inte gillar honom. I don´t care liksom!


Men sen så såg vi på Grease, men jag gick och la mig efter halva filmen, var SJUKT trött, klockan var iof 01.30 typ. Men Linnéa och Alexandra var uppe till typ 4, fattar inte hur dem orkar!


Just nu sitter jag och lyssnar på musik, pappa spillde nyss kaffe på mina skolböcker och min mobil, så mobilen är full med kaffe och ligger på tork, men innahn jag plockade isär den så levde den otroligt nog. Det GÅR inte att ta sönder den där mobilen! Helt omöjligt xP.


Men snart kommer gårdagens outfit, dagens outfir är inte så värd att se... Haha!


Tog tyvärr inga bilder igår, glömde kameran i väskan...


  

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards