Veronica

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Veronica Johnsson - 19 februari 2011 14:02

Hejsan!


Jag har varit i full gång sedan jag vaknade, först åt jag frukost, sen så testade vi vår irobot, det är en dammsugare som går av sog själv, jag är helt fascinerad av den, den fick städa mitt rum  . Sen så åkte vi och handlade och hämtade ut H&M paketet, allting passade  , nu väntar jag bara på min skjorta och mitt svarta linne. Hämtade också ut en body lotion på apoteket som ska vara bra för min torra hud, får hoppas att det funkar! Juste har städat gerbilernas bur idag, men jag har inte tränat, får väl göra det imorgon...


Men just nu sitter jag med en hårmask i håret (nähä) och ska försöka bestäma mog vad jag ska ha på mig på Linnéas födelsedags middag .


Nej måste fortsätta här!


Hörs senare!

      

  

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards