Veronica

Alla inlägg under mars 2012

Av Veronica Johnsson - 15 mars 2012 18:40

Helloooo!!


Har precis bänkat mig framför soffan med dator och branschknuskaps papper efter att ha ätit middag. 


Idag har jag äntligen fattat ett beslut som har varit riktigt svårt att fatta, mycket svårare än vad jag hade väntat mig kan jag säga! Det val jag pratar om är det om vilket inriktning man vill läsa i 2:an. Busniess school, en högskole förberdande inriktning, Butik och försäljning, en yrkes förberadande och Marknadsföring, vilket också är yrkes förberedande. För mig stod det från första början mellan butik och försäljning och busniess school. Jag vill ha högskole behörighet eftersom att jag inte vet om jag vill plugga vidare, alternativt plugga utomlands. MEN det är ju så otroligt mycket matte i den kursen och jag är verkligen ingen höjdare på det och vet inte om jag pallar det eftersom att det är riktigt mycket plugg. Så detta har jag verkligen gått och tänkt på den senaste månaden och igår kunde jag knappt sova för att jag hade sådan panik. Men efter lite snack med matte lärare och kompisarså kom jag fram till att butik och försäljning är det säkraste valet för mig. Det är verkligen ingen dålig utbildning, men man får ingen behörighet. Men jag känner att det är bättre för mig. 

Haha, de som pallade läsa ända hit ner måste ha riktigt tråkigt.. Haha, men måste få skriva av mig lite!


Men resten av dagen så kände jag mig otroligt lättad för en gångsskull. Därför antar jag att jag har gjort ett bra val! Så nu ska pappa bara skriva på dessa papper sen så ska jag lämna in dem! Nice, trodde aldrig jag skulle kunna bestämma mig, haha!


Hoppas att ni har haft en bra dag, själv har jag varit rätt pigg, dock lite förkyld men det faktum att jag kunde stå utomhus i bara t-shirt idag gjorde mig rätt glad.

Som ni märkt har jag inte ridit idag av den anledning att jag har kännt mig riktigt förkyld de senste dagarna och vill bara bli frisk nu!


Här är en bild på mitt favvo band!  

-

Av Veronica Johnsson - 14 mars 2012 18:00

 

Av Veronica Johnsson - 14 mars 2012 17:42

Bra låt! :)

Av Veronica Johnsson - 14 mars 2012 15:25

Har precis kommit hem från skolan och har bänkat mig framför tv:n. 


Vi har haft resursdag idag och vi har räknat matte typ hela dagen och är så jäkla slut i hjärnan! Ska försöka träna lite idag, om jag orkar haha. Är så slut!!


Nej nu ska jag plugga lite bransch! Hare bra!

Random bild på Liam Payne! :)  

-

Av Veronica Johnsson - 13 mars 2012 20:06

 

Av Veronica Johnsson - 13 mars 2012 19:40

Hejsan!


Jag sitter just nu och äter middag samtidigt som jag försöker plugga lite branschkunskap. Jag kom hem för typ en halvtimma sedan. Jag har nämligen jobbat på Team Sportia, gjorde det även igår och slutade vid 7 och var hemma vid 8 och as trött så därför bloggade jag aldrig igår. 

Jag ska jobba på fredag efter skolan också. 


Men skolan har varit bara idag, blir dock alltid så jäkla seg på sista lektionen, måste försöka äta något mellan de 2 sista lektionerna. man dör ju typ annars! 

På jobbet fick jag flytta runt en massa jackor eftersom att nu ska vår grejerna fram så då flyttar man bak alla vinter jackor, vilka jag satte upp när vi praoade, det känns lite surt att få ta ner dem igen xP Efter allt flyttande av tnuga jackor är jag helt slut i kroppen. Så nu ska jag plugga en stund, sedan ska jag hoppa in i duschen sen ska jag SOVA!! 


Bild från när jag praoade där för ett par veckor sedan!   

Hoppas ni har haft en bra dag! ^^

-

Av Veronica Johnsson - 11 mars 2012 18:50

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards