Veronica

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Veronica Johnsson - 5 mars 2012 20:07

Okej, här kommer en liten video av mitt rum! :)

Inte så intressant, menmen! ^^
 

Av Veronica Johnsson - 5 mars 2012 20:01

Haha, jag må vara galen i One Direction, men det här är helt sjukt! Hahahahhahah!!! Dog lite! ^^ (Det roligaste är att jag typ känner igen mig, fast detta händer dock mer inombords   )


Av Veronica Johnsson - 5 mars 2012 16:38

Hejsan! 


På lördag är det ju finalen av melodifestivalen, självklart måste man ju titta! Det är som att titta på kalle anka på julafton liksom! ^^


Sen så är det ju det här med röstandet också, vem ska man rösta på? Vem kan vinna i eurovisio?


Själv har jag det klart för mig och det stavas D A N N Y! Jag tycker att hans låt "Amazing" är helt underbar. Jag blir så jäkla peppad av att lyssna på den. Jag känner mig verkligen Amazing! Dessutom är Danny otroligt talangfull, han har en bra röst, han kan dansa och ja han har helt enkelt hela paketet! Hans nummer i melodifestivalen tycker jag var en av de coolaste i år.

Jag tror även att han skulle ha en bra chans i eurovision, eftersom att Danny verkligen kan nå ut till männsikor med den låten. För mig är han en solklar vinnare och jag tycker att det är hans tur nu, med tanke på att förra året snubblade han på mål linjen. Danny är enligt mig en av sveriges talangfullaste artist som verkligen verkar ha båda fötterna fast skruvade på jorden! 

Han är riktigt värd detta!     


Ja, detta är min åsikt men självklart så tycker inte alla som jag, så vem tycker ni ska vinna på lördag?

Han vet verkligen hur man tar en publik!  


Jag önskar Danny lycka till på lördag! Det vore väl en ganska bra försenad födelsdags present från svenska folket, haha! ^^ 


Hare gött! 

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards