Veronica

Alla inlägg den 17 mars 2012

-

Av Veronica Johnsson - 17 mars 2012 18:18

 

Av Veronica Johnsson - 17 mars 2012 17:23


I want someone to love me
For who I am
I want someone to need me
Is that so bad?
I wanna break all the madness
But it's all I have.
I want someone to love me
For who I am


Nothing makes sense, nothing makes sense anymore
Nothing is right, nothing is right when your gone.
I'm losing my breath, I'm losing my right to be wrong
I'm frightened to death, I'm frightened that I won't be strong
[ Lyrics from: http://www.lyricsmode.com/lyrics/n/nick_...ration/who_i_am.html ]
I want someone to love me
For who I am
I want someone to need me
Is that so bad?
I wanna break all the madness
But it's all I have
I want someone to love me
For who I am


I'm shaking it off, I'm shaking off all of the pain.
You're breaking my heart, breaking my heart once again


I want someone to love me
For who I am
I want someone to need me
Is that so bad?
I wanna break all the madness 
But it's all I have
I want someone to love me
For who I am


(GUITAR SOLO)
(Are you gonna love me, Yeah)
(For who I am)


I want someone to love me
For who I am
I want someone to need me
Is that so bad?
I wanna break all the madness
But it's all I have
I want someone to love me
For who I am


Yeah, who I am.


Av Veronica Johnsson - 17 mars 2012 15:30

Sitter i bilen och väntar på pappa och Kia som är o kollar på något. Vi har varit på Teamsportia och köpt skor, ett blev ett par converse! Visar bild senare! Vi har även varit på Willys och handlat, köpte lite godis också! :-P Aja, vi hörs senare! :-)

Av Veronica Johnsson - 17 mars 2012 13:23




 Hade lite tråkigt så satte ihop en liten outfit som jag tycker är super snygg!! 

Gina tricot

 


Gina tricot

 


Fatta vad snyggt med liknande boots och ett sånt örhänge!! :P    

Av Veronica Johnsson - 17 mars 2012 13:01

Vaknade vid 9 idag och gick upp och åt frukost sedan fick jag skjuts av pappa till firman och jobbade där, nu har jag hunnit komma hem igen och ätit lunch och om ett tag så ska jag åka iväg med pappa och Kia och köpa skor till moi, det är hål i alla mina skor... och handla mat. 


Senare tänkte jag också löpträna lite.


Så kommer min dag se ut, inte så händelserik men jag orkante göra något annat! ^^

Imorgon ska jag löpträna med Alexandra, nu jäklar ska jag skaffa bra kondis!! 


Ha en bra lördag!  



Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards