Veronica

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Veronica Johnsson - 22 mars 2012 19:47

"One Direction gör succé i USA"

"One Direction är på god väg att slå igenom även i USA. Det populära brittiska pojkbandet puttar den här veckan ner självaste Bruce Springsteen från förstaplatsen på den amerikanska albumlistan och gör därmed något som inte ens Beatles lyckades med. One Direction blir nämligen första brittiska grupp hittills att gå in direkt som etta med sitt debutalbum, uppger Billboard."

-SvD

http://www.svd.se/kultur/one-direction-gor-succe-i-usa_6940893.svd


Dem är så duktiga, så de får så för dagens låt!   


Såäg inte att de inte har talang, då ljuger ni! ;-) Jag vill inte påpeka att man inte får ha egen åsikt, det får man absolut! Men eftersom att de slog the beatles och bruce springsteen så kanske ni ska lyssna och ge dem en chans innan ni dömer, just saying!   

Av Veronica Johnsson - 22 mars 2012 19:36

Nu är det så att även lilla jag har skaffat instagram, så ja du kan ju alltid följa mig på @verran95 om du vill! 

 


-

Av Veronica Johnsson - 22 mars 2012 14:45

Tumblr_m1af2rugar1r0aab9o1_500_large

...

Av Veronica Johnsson - 22 mars 2012 14:08

Hejsan!


Idag så vaknade jag och kände mig väldigt konstig, men tog mig til skolan iallafall. Sedan kommee jag på att jag har glömt idrotts kläder, men eftersom att jag är förkyld så var det ändå bra att jag inte tränade. Men så satte mig och gjorde ett tal till nationella proven i svenska, vart typ klar. Men när matten skulle börja så kände jag mig ännu mer konstig och mådde allmänt skit så ringde pappa och gick hem. Hade behövt stna på matten men kände att jag behövde komma hem. Så åkte hem då. Det är ju as nice väder idag btw, men jag får ju inte rida idag så det är bajsigt :(


Men nu sitter jag och tittar igenom H&M katalogen, längtar tills jag får min lön näst månad! Jag kommer att vara rik då! :P


Nu ska jag kika vidare, hoppas ni har en bra dag!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards