Veronica

Alla inlägg den 27 mars 2012

-

Av Veronica Johnsson - 27 mars 2012 17:38

 

Av Veronica Johnsson - 27 mars 2012 17:33

Åt nyss mat, köttfärssås och spaghetti. Pappa, Joakim och Zak skulle tydligen åka och träna på Sats coh pappa får ta med typ 3 kompisar elelr vad man säger så nu ska jag också hänga på! Nu jäklar alltså, har aldrig vart på ett gym och tränat osv så kan ingenting om maskiner eller så, men de får lära mig haha, n00b! 


Men vi höörs, måste packa väskan! ^^

Snart kanske jag blir lika biff som Zac Efron... Eller inte haha!! Tagga nu då!! :D  

Av Veronica Johnsson - 27 mars 2012 16:50

Sitter här och är svintrött såhär efter skolan, detta har verkligen varti en seg dag. Dagen började ju med No, helt ok. Sedan så hade vi det UNDERBARA matte provet del 1, del 2 är på torsdag, wihooo!! Jag ville seriöst döda mig själv på det där jäkla provet! Jag kunde verkligen inte tänka, så får nog anmäla mig till omprov snart... Jaja, efter provet åkte vi och käkade lunch på thaien, as gött! 

Vi fick sluta lite tidigare idag från sista lektionen, as nice!! 


Nu väntar jag på att maten ska bli klar sedan ska jag ut och gå en stund. Ska nog gå hyfsat långt idag, minst en timme typ! Helst en och en halv! Men ska öva lite på talet nu!


Hoppas ni haft en bra tisdag!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards