Veronica

Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Veronica Johnsson - 25 mars 2012 19:40

Vilken as nice dag det har varit idag, om man syftar på vädret! Jag har verkligen gått runt med vår känslor hela dagen. Haha!


Igår var det ju också såhär nice väder, och jag var ju på stan med min mamma och Joakim. Vi åt först på BK, fett gott! Sedan så tog vi bussen till tekniska museet och gick runt och tittade lite där. Haha, det finns ju olika stationer där man får testa på lite olika grejjer, jag kan säga att jag och Joakim fick tid att leka av oss lite. Juste det var lite kul, det första jag får se när jag kommer in i den första stora hallen med olika saker så ser jag en stor, typ, skärm där de har gjort små rutor som cirkulerar lite där olika människor har citerat lite olika saker. DÅ ser jag under kategorin "Musik" så står det "Wonderful Music" - Harry Styles, 18 (han är med i One Direction för de som inte vet) Jag tyckte att det var lite random. hade verkligen inte väntat mig det. Haha! :P

Men när vi hade gått runt i några timmar så fikade vi där också, och vi satt ute och fikade för första gången i år, fett mysigt! 

Efter det så åkte vi hemåt.

När jag kom hem så chillade jag bara resten av kvällen. Det var min lördag det!  


Idag så har jag jobbat, gjort våfflor, löptränat, duschat och pluggat lite. Ska försöka plugga lite till!

 
Mjölk och gluten fria våfflor!

Harry Styles 

-

Av Veronica Johnsson - 25 mars 2012 19:34

 

Av Veronica Johnsson - 25 mars 2012 11:37

God morgon typ.


Sitter i soffan och har precis försökt plugga lite, gick int så bra... Jag har verkligen lust att bara ligga och dö hela dagen men jag måste ofc städa på firman, visst najs med pengar men det är inte det roligaste om man säger så.. Dessutom bhöver jag plugga. HAr typ 4 prov och 1 inlämning nästa vecka... AJA, nu ska jag väl fixa mig och sen dra till jobbet. Kanske fixar våfflor först! :P


Hare bra!

 

Får tagga till lite med One Direction ^^

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards