Veronica

Alla inlägg den 29 mars 2012

Av Veronica Johnsson - 29 mars 2012 20:03

Kia kom nyss in i mitt rum och visade upp ett par byxor hon hade köpt men som hon inte trivdes i och frågade om jag ville prova dem. De var ju AS balla! Älskar dem!


Här kommer en bild: 

De är mycket coolare IRL!   

Av Veronica Johnsson - 29 mars 2012 19:30

Hej! 


Jag var somsagt as taggad på att få rida idag eftersom att jag inte ridit på 2 veckor, gissa vad jag då ser att vi har i schemat på nätet. Clinic...

För de som inte vet vad det är så rider mn helt enkelt inte den dagen. Jag var ganska så piss sur, men jag är ju ändå inte särskilt förvåad eftersom att saker som denna händer alltid mig av någon kulig anledning!


Men nu har jag beställt biljetter till hunger games på lördag. Jag fyller ju år då och somsagt så ska jag ha en lirte födelsedags middag elelr vad man säger. Så först ska vi gå på bio och sedan blir det käk och bubbelpool hos mig! Fett nice! Imorgon ska jag därför efter skolan åka och handla mat med pappa och sedan måste jag åka och hämta biljetterna, man var tydligen tvungen att hämta de imorgon, men jaja. Så det blir nice! Juste, måste städa också x)


Nej nu ska jag däcka eller något, kan knappt hålla ögonen öppna längre...

Av Veronica Johnsson - 29 mars 2012 11:48

Sitter i skolan, har precis kommit tillbaka från mamma Mia, där jag åt pasta bolognese. As gott!! Och as mätt! Jag hade matte prov innan lunchen och jag var så trött att jag seriöst höll på o somna! Jag var as pigg på idrotten sen bara försvann det. Men jag tror att det gick hyfsat bra iallafall. ^^ Efter skolan är det stallet som gäller och jag hoppas att vi har dressyr och att jag får Belle! Ha det bra! :-)

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards