Veronica

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Veronica Johnsson - 2 mars 2012 15:56

Fotografen är Therese Garpås!


           

Av Veronica Johnsson - 2 mars 2012 15:17

Jag lyssnade nyss på "Hearts In The Air" med Eric Saade och jag fick värsta sommar feelingen! Jag lyssnade på den låten typ hela förra sommaren och jag älskade den låten ortoligt mycket, jag tror jag avr lite smått galen i Saade då också (Nu är jag nog istället lite smått galen i One Direction, det är som jag säger jag är helt galen i en artist/ ett band några månader, sen byter jag och är helt galen i nästa ett tag x))

Jag kommer ihåg förra sommaren när Linnéa var så snäll och följde med mig på Allsång på skansen när han uppträde deär och när Emmy, Linnéa, Alexandra, Sebbe och David följde med till Rix Fm festivalen förra året för att jag ville se honom, haha det är minnen det, jag var så lycklig!  


Här kommer "Hearts In The Air" och "Fingerprints" vilka nog är mina favorit låtar när det kommer till Saade! ^^

 

Av Veronica Johnsson - 2 mars 2012 13:37

Jag är en riktig sucker för skinnjackor, så fort jag ser en skinnjacka i en affär eller något så dras min blick till den direkt! Det är så jäkla snyggt!! Själv har jag 3 skinnjackor, en blå, en brun och en svart och alla är så sjukt snygga! Den bruna var den jag köpte senast, den blåa är också ifrån H&M och jag fick den av Camilla som inte använde längre och den svarta är en Jofama By Kenza, jag använde den flitigt i höstas! 


-

Av Veronica Johnsson - 2 mars 2012 11:28


Som sagt, jag är en nörd....  


Av Veronica Johnsson - 2 mars 2012 09:25

Kom på att jag glömde berätta om min ridlektion igår.


Jag fick Saga på hoppningen. hade aldrig hoppat henne tidigare men ville testa henna. Vi hoppade olika "banor" eller vad man säger, med mycket svängar osv. Det var riktigt kul att hoppa henne, dock vart hon väldigt taggad och jag höll på att flyga av en gång. Men hon var duktig ändå, fast ibland kändes det som att hon var så stressad så hon han inte med alla svängar osv men jag är villig att testa henne igen! ;)


 

Här har ni henne, Fina Saga!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards