Veronica

Alla inlägg under mars 2012

Av Veronica Johnsson - 11 mars 2012 17:02

Som alla säkert redan vet så var det ju finalen av mello igår och Loreen vann hela grejjen. 


Jag tycker att hon var skit duktig ochhon är ju as bra på att sjunga osv. Så hon är verklien en värdig vinnare. För mig stod det mellan henne och Danny redan innan mello hade börjat och när de 2 låg på topp placeringarna så var det ju inte så förvånande, haha! Men jag hoppas att det går bra för henne i eurovision!


...

Av Veronica Johnsson - 11 mars 2012 16:16

Hejsan!


Nu har jag varit och jobbat och jag kom precis hem. Nu har jag slängt mig i sängen med laptopen, är så sjukt trött idag!


Jag hade tänkt träna lite idag men innan dess så ska jag göra lite So!


Jag bloggade aldrig igår eftersom att jag inte hade tid. Jag vaknade hos Alexandra vid 10 och då gick vi ut och fotade sedan åkte vi med hennes mamma, lillasyster och mormor till Skärholemn och kollade runt en stund. Har äntligen hitta ett bra smyckesträd! När vi hade varit där så fick jag skjuts hem. Hann vara hemma i någon timme sedan åkte jag till Diddi. Där var också Linnéa F och Diddia syster. Vi hade lite mys kväll framför Finalen av melodifestivalen. Det var as mysigt och kul! Efter finalen fick ajg skjuts hem av Linnéas kille och väl hemma så gick jga och la mig direkt typ. 


Mitt smyckesträd. Trodde inte jag hade så mycket saker som  jag faktiskt hade, hahah x)    

Ett nytt örhänge, älskar det!   


Det var min lördag det, hoppas att ni hade en bra lördag!


Av Veronica Johnsson - 11 mars 2012 11:22

Jag och Alexandra fotade lite igår till bloggen, har t.ex en ny header nu. 

Men här kommer lite fler bilder från igår!   


                   



Jag skriver lite mer efter att jag har jobbat!

Ha en bra dag!  

Av Veronica Johnsson - 9 mars 2012 17:31

Hur mår ni idag? Själv är jag rätt slut efter en vecka i skolan, antar att de flesta är det?


Jag slutade vid 2 idag och då åkte jag och hade en intervju på fryshuset. Efter den pkte jag direkt till Alexandra och nu sitter vi och tittar på "Ghost Wispherer".


Vi ska bara ta det lugnt idag, men imorgon ska vi först in till stan, titta lite i butiker och fika. Sedan ska vi fota lite, dels till bloggen och en ny header.  


Efter vi har gjort det så ska jag först hem en snabbis sedan ska jag till Diddi och där ska jag, Diddi och Linnéa F titta på finalen av Melodifestivalen!


Får se om hag blogagr mer sedan eller inte. Men ni får ha det bra sålänge!


   

-

Av Veronica Johnsson - 8 mars 2012 20:42

 

Av Veronica Johnsson - 8 mars 2012 20:30

Hejjj!!


Jag kom hem från stallet för typ 30 minuter sedan coh nu har jag ätit middag, snackat om allt och inget med Alexandra och ätit vindruvor (Snart har jag bloggat också, höhö^^-.-) 


Vi hade dressyr idag och jag fick välja mellan ivan, Spirit, grå och kask......... Jag menar kom igen, kunde jag inte fått någon bättre än de fyra hästarna som jag vill rida minst av allt? Nepp för här gillar vi inte att göra Veronica nöjd... Men jag kom fram till, efter år av tänkande, till att jag skulle ta Grå. Han var nog det bästa valet av de 4 men för det var han inte direkt rolig. Han var duktig då och då men helt random fuckade han ur och bara ville inte och idag är en sådan dag jag inte har mycket tålamod så höll på att dampa ur totalt. Men som den kloka männsika man är gör man inte det eftersom att då skulle resten av gruppen få men för livet. Jag vet att jag är skit kul nu men WHAT EVER, orkante bry mig och allt sådant. Är 25% nöjd med ridpasset, då jag fick några bra stunder med mr surgubbe som jag kallar honom.


Nej nu ska jag sluta sprida negativ energi och sprida lite glädje med en rätt så bra bild, för att vara min cybershot kamera, på Just MR surgubbe, som då var rätt söt. 

 

-

Av Veronica Johnsson - 7 mars 2012 19:57

Tumblr_m0is9z6zqr1r8dgflo1_500_large

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards