Veronica

Alla inlägg under mars 2012

Av Veronica Johnsson - 20 mars 2012 20:48

Sitter i soffan och tittar på The Mentalist, har inte sätt dte förut mend et varkar vara as bra ju! ^^


Har ju somsagt jobbat idag efter skolan och det gick bra, var dock jäkligt seg som vanligt. 

I skolan var det också en rätt chilla dag, inga direkt jobbiga lektioner eller så. men vart lite trött på lunchen, Juste eftersom att vi hade lång lunch åkte vi och käkade thai buffe, fett gott!!  

Det är fett skumt att jag inte kommer hem förens sent på kvällarna numera, jag brukade ju alltid ha så mycket tid efter skolan men nu ahr jag typ ingen tid alls. Jag är inte van med det, haha! ^^


Juste idag är det vårdagsjämining, så imorgon hoppas jag verkligen att våren kommer på riktigt!! har dampat ur på de här jäkla vädret nu!!

485324_275407499200074_192080074199484_598378_1247425768_n_large

Weheartit



Av Veronica Johnsson - 19 mars 2012 20:30

Har precis ätit lite wok till middag och sitter just nu och slappar i soffan. Jag är så sjukt trött i hela kroppen, men måste träna lite innan sänge. Skulle igentligen tagit ett riktigt träningspass idag men eftersom att jag jobbade så blev det inte så, men man får göra det bästa av situationen. ^^


Nej nu ska jag göra dessa jäkla övningar sedan så ska jag sova!! 


Hoppas ni har haft en bra dag, min har varit helt ok!


Dagens låt: 

Bra låt, dålig video... ^^

-

Av Veronica Johnsson - 19 mars 2012 20:29

Tumblr_lr6kabtrzc1qjm9bpo1_500_large_large

Av Veronica Johnsson - 19 mars 2012 19:24

Sitter just nu på tåget mot stuvsta, min chef messade mig idag och undrade om jag kunde jobba så efter skolan åkte jag till jobbet och har jobbat tills nu. Jag ska jobba alla dagar den hör veckan förutom på torsdag och helgen då. Det blir nice! Fick btw B på provet jag skrev i fredags, vart as glad över det! :-) Aja, skriver mer när jag kommer hem!

Av Veronica Johnsson - 18 mars 2012 19:18

Amrbroxcmaaqjei_large

Av Veronica Johnsson - 18 mars 2012 19:08

Nu har alla precis åkt hem och jag är lite små seg efter en dag springandes efter Jack, haha. Nämen när Timmie och Jack kom så åkte pappa, jag, Timmie, jack och joakim och handlade mat. Sedan så åkte vi hem och jag busade runt lite med jack och tittade på hockey match som gick på tv, AIK vann ofc! ^^ Medans Timmie lagade mat, en as god gryta med kyckling och bacon, med färsk pasta och vitlöks bröd till, svin gott!! Emelie, min ena bonus syster, och hennes kille kom också vid middagen. Trevligt trevligt!  


Amen, nämen ska väl kolla runt lite på nätet och kolla lite tv också, sen blir den nog sängen! 


Jack! :)  

-

Av Veronica Johnsson - 18 mars 2012 14:20

 
Av Veronica Johnsson - 18 mars 2012 10:49

Gooodmorning!!


Vaknade nyss och kände att fan vad skönt det var o sova länge, för att vara mig, för engångskull! ^^ Nu har jag ätit frukost och tänkte snart ta en dusch och sen kanske gå ut och gå lite. Jag vet, man borde kanske göra tvärtom men mitt hår ser inte så fräscht ut just nu... haha xP 


Senare i kväll är det familje middag också, det blir najs! Och imorgon är det back to school igen, men det är ju typ bara 2 veckor kvar sedan är det påsklov! 


Ha en bra söndag och ut och rör på er så att ni är pigga tills imorgon!


 

Se också till att peppas lite av er favorit musik!     

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards