Veronica

Alla inlägg under januari 2013

Av Veronica Johnsson - 21 januari 2013 19:52



Viktor Frisk, är en väldigt duktig kille som skriver en massa bra texter i sin blogg, han inspirerar mig varje dag, man  blir liksom glad och peppad av att läsa hans blogg. Har läst bloggen i ca 1 år nu och nästan allt han gör kan jag känna igen mig i, känslorna han beskriver och situationerna som han har tagit lärdom av delar han med sig ocg ger sina läsare inspiration om hur de ska ta sig igenom sina jobbigare stunder i livet.


Jag har verkligen lärt mig att se livet positivt och inte bara se allt negativ hela tiden, för det är det aj gjort förut, fortfarande gör. Jag tänkter på allt det omöjliga i min vardag istället för det positiva. Hur fungerar det i längden? Ger du dig fan på at du ska klara provet, få jobbet eller vad du ska göra så kommer det gå hundar gånger bättre än om du tror att du ska misslyckas, det smittar av sig mer än man tror. Se bara på min förkylning, jag gick och deppa över den, men igår insåg jag att nej om jag ska bli frisk måste jag tänka det också, att jag ska bli frisk och kryoch att jag är glad. Det är bland annat detta som Viktor delar med sig av vilket är som ni kanske märker väldigt lärorikt. Han kan inte lära dig allt, eller förändra dig helt men man får ett annat perspektiv på en del saker.


Ni kan väl själva kika in och skapa er en uppfattning? 

 

Av Veronica Johnsson - 20 januari 2013 20:17

Nu har jag blonderat håret, eller det var snarare Kia som gjorde det men iallafall. Det blev ingen superdupermega skillnad, men man ser helt klart skillnad, men det syns inte så bra på bild. Men här är resultatet:


Före:


Efter:

  

Dålig bild, men det får bli en bättre imorgon!

Av Veronica Johnsson - 20 januari 2013 17:33

Pappa köpte en ny router till internet idag, eftersom att vi har alla våra telefoner, datorer, tv:n osv. Uppkopplat på internet så kräver det rätt mycket och dessutom var den rätt gammal, så nu går internet väldigt fort! Det har varit jätte dålig ett väldigt långt men nu går det hur fort som helst! 


Skönt! ^^


 

Förtjänar lite fyrverkeri! ^^

Av Veronica Johnsson - 20 januari 2013 17:06

Tittar på häst hoppning! ^^

Av Veronica Johnsson - 20 januari 2013 11:41

Hej på er! 

Härlig dag det verkar vara utomhus! Älskar när solen lyser, blir fylld med positiva tankar då haha. Jag har startat dagen med att äta frukost samt kollat på de två första avsnitten av "Pretty Little Liars" säsong 2. Riktigt bra serie det där alltså! 


Nu ska jag väl äta lunch och sen ikväll/eftermiddag kommetr Timmie och Jack som vanligt på familje middag, skön och lugn söndag alltså! 


Av Veronica Johnsson - 19 januari 2013 16:48

 


Gul  stickad tröja och den gråa tröjan är från Cubus och nya svarta jeans från Gina Tricot.


Ny favvo tröja från Cubus

 

Snygg "Bomber" jacka från Gina Tricot  

Av Veronica Johnsson - 19 januari 2013 16:41

Hej på er! Hoppas att ni haft och fortfarande har en bra lördag! När jag hde ätit frulle så kom Timmie och Jack som skulel låna pappas bil, de skulle till K-rauta och köpa golv och sedan till toys R us och han frågade om jag ville hänga på då det gjorde jag! Hade liksom inget bättre för mig och det är alltid trevligt att umgås med bror och brorson. 

Nu har jag precis kommit hem. Pappa fyller år idag så det blir gott kött till middag m.m UNDERBART! :D


Snart kommer det upp lite bilder på vad jag köpte igår!


 

Har ingen dags färsk bild, men här är jag i Australien, i en stadsdel som heter Old Town!


Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards