Veronica

Alla inlägg den 27 januari 2013

Av Veronica Johnsson - 27 januari 2013 20:04

Sitter och tittar på nya Bond filmen. Kom hem för ett tag sedan, mormor var också hos mamma så det var trevligt. Mammas nya katt är jätte fin, helt svart, och den var jätte gosig också.

Av Veronica Johnsson - 27 januari 2013 14:41

Battle Scars - Lupe Fiasco, Guy Sebastian


Jätte fin låt, som jag har lyssnat på ett tag och en väldigt bra video!

Av Veronica Johnsson - 27 januari 2013 14:20

Det känns som att jag gjorde något rikigt jobbigt igår, för jag känner mig helt utslagen idag. jag har legat i soffan sedan frukosten vid 11 och tittat på avsnitt av Pretty Little Liars. Men var tvungen att kicka igång mig själv för ska till mamma och äta middag ida. Hon har dessutom  skaffat en ny katt så ska få träffa den idag, det blir kul! Den heter Sigge och är svart, det är allt jag vet. Men är fortfarande typ as trött, kommer typ somna på tåget, eller så kanske jag blir pigg när jag kommer ut?


Igår var Alexandra här på middag också, pappa hade en kollega över också. Så vi åt Oxfile och potatisgratäng, det var jätte gott. Jag och Alex tittade på senaste avsnittet av Vampire diaries, jag tycker så synd om Stefan :( Men sedan så låg vi och snackade ett tag, vid 22 åkte hon hem. 


 

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards